úterý 11. ledna 2011

I don't know..!

Pecička! Kde jsem zmizel, ptáte se?
Odpověd je zcela jasná. Nestíhám, nesvačím, vůbec nic už nestačím.

Nestíhám - Yeah, za poslední dva dny školy jsem přišla dvakrát pozdě xD Magické. Čarovné. Jistě za to může Harry =-O

Nesvačím - Ňaňaňa, nejím, nechci. Zní to divně, ale fakt nemám potřebu jíst xD Možná bych měla navštívit lékaře xD

Nic nestačím - Jistěže, jako vždy. Mužík bude míti radosti dosti, jelikož jeho drahé ženě se podařilo propadnout z chemie. A co víc, jeho drahá žena si z toho vůbec nic nedělá T_T Každopádně trochu jsem máknout musela, když už ne v chemii, tak v ostatních předmětech. To vyvolalo naprostou nechuť ke všem vedlejším aktivitám, samozřejmě kromě muže a Moyashiho♥ Myslím tím svou ženu, ne Allena jako Allena.


Takže asi tak to je. Zanedbávám všechny a všechno. Netěší mě to, ale co nadělám. Prostě holt, budete si muset počkat do února, kdy nejenže dosáhnu dospělosti, ale také bude po vysvědčení a mému slabému organismu (organismu sakra, organismu! xD) se uleví. Budu schopná rádoby džoukovat a hlavně snad dotáhnu věci do konce xDD Protože to vy nevíte, ale já mám třeba rozepsaný článek, recenzi na MCR, jenže jsem v půlce a nevím co dál T_T Prostě jsem bez nápadu. Stejně jako mi pod postelí leží Kanda v růžových šatičkách (myslím obrázek xD), který se nějak taky nechce dokončit T_T

Toť vše, nevím, co jiného říct. To je jen vysvětlení, proč se nic neděje. Nebaví mě to. Béé:'(

Granzová♥

1 komentář:

  1. Já za poslední tři přišla 3x, to je v pohodě, u mě normální.:D
    Nezní to divně, teďka už sice papám, ale měla jsme období, kdy jsem jedla jen jednou za den a navíc jen trochu.xD (Večeře mi byla vnucena vždy.T_T)
    Ty jsi propadla z chemie, jo? To se dělá?xD A pak že já jsme nevzdělaná.xDD(Zajímá mě co dostanu z toho testu co jsme dneska ZASE psali, projistotu z matiky.=_=.. No, vlastně ani nezajímá.T_T)
    Tak se spolu budeme učit, ať to vytáhneš na 4, ne?:3 :D
    Já se tě bojím.O_O Nevyšiluj mi tu s tou dospělostí, PERRY.xD
    "Organismus!xD" Hahaaa, takže.. orgasmus slabý není?:DD
    Ho, recenzi? To zní zajímavě..
    Kdybys nenapsala obrázek, tak by mi to ale vážně nedošlo, takže jsem si při tom "obrázek" slušně rozesmála.xD Bylo to uklidňující, vědět že tam nemáš Kandu.xD
    Ani já tě nebavím?:O

    OdpovědětVymazat