úterý 8. února 2011

Híírou's kambek xD

Ahojdáček:)
Vidíte to? Vidíte, že nic nevidíte? ..Yea, it's all my fault..

Jenže, já mám k tomu své důvody. Pokud jsem někdy mluvila o nějakém bloku, tak to bylo nic proti tomu, co se se mnou děje teď. Nejsem schopná napsat srozumitelnou a obsažnou větu. Nejsem schopná nakreslit ani kolečko (okay, to nejsem schopná nakreslit ani normálně xD).

Navíc mám v hlavě menší zmatek. Má hlava má sice zmatek pořád, ale je to takový zvláštní druh, celkem uspořádaný. To moc nedává smysl - uspořádaný zmatek xDD Ale možná to někdo chápe. Ke všemu to bylo něco, na co jsem byla zvyklá. Chiru se prala s Píítrsnem a celek působil vyrovnaným dojmem. Teď mám takový pocit, že se něco zvrtlo, ba přímo zvrhlo. O tom bych se ale moc nerozepisovala, mohlo by se dost dobře státi, že by si to přečetl někdo nepovolaný a vlastně se mi o tom ani moc nechce mluvit T_T

A aby těch problémů nebylo dost, jsem teď nemocná. Což je celkem výhodné, když můžete zůstat doma a užívat si nemoci. Jenže já byla doma minulý týden. Byla jsem u doktorky, dívala se na mě jako na blázna, protože jsem vypadala jako simulant. Ale mně bylo doopravdy blbě! A pořád je. Zítra tam jdu znova, uvidíme, co mi řekne. Nejspíše se na mě ani nepodívá a pošle mě rovnou do školy.
..........

Nevím, jak navázat, jak jsem řekla na začátku, mám poslední dobou celkem omezenou slovní zásobu, proto to budu oddělovat tečkami.

Chtěla jsem vám ukázat aspoň jediný obrázek, který jsem v poslední době nakreslila, a který se mi fakt hodně líbil. Jenže, můj drahý /počítač/ se rozhodl, že nebude reagovat na mé rozkazy a dokonce nevyslyší ani má přání. Nereaguje mi paměťovka. Strčím ji do něj a on se celý zasekne. A tím skončí celý styk T_T Takže je mi líto, zklamu vás, neuvidíte mou překrásnou paní ve spodním prádle xD Mohu ji tak maximálně popsat. Popřípadě dodat foto z mobilu, ale myslím, že to opravdu, vzhledem ke kvalitě snímku, nebude nutné.

Ne, tak dobře, dám to sem xD Ale tak kvalita je fakt otřes. V reálu se mi docela líbí. Má strašně pěkná a velká kukadla, nejradši bych ji vojel 8-) Ty vlasy tady také vypadají celkem hrozně, ale připadá mi, že tak špatné nejsou. Ale ta to může můj miláček /mobil/, co by jste po něm, chudáčkovi, chtěli. On není stavěn na taková díla xDD

Víte co je vtipné? Toho obrázku mám v tuto chvíli 3 verze. Jedna je pouze v tužce a slouží mi k vytváření dalších verzí, další je tato, pěkně vybarvená a třetí je oblečená. Protože kdyby si někdo nevšiml, tak to je Luka. Ono to z tohohle obrázku nejde moc poznat, ale na tom papíře to vypadá věrohodněji xD Sice to není classic Luka, ale spíše můj freestyle, ale je♥ Pověsím si ji nad postel a budu vypadat jako úchyl. Stačí, že si tam ve svých deseti letech vylepuju líbající se muže xDD






..........

Deset let! Ano drazí, v sobotu jsem oslavila své desáté narozeniny, už jsem velká holka 8-) Ach jo, proč mi přijde, že mi to nikdo nevěří? xDDD Vůbec nemám v občance rok narození 1993 T_T Ne, prostě nemám.

Nechápu, co někomu přijde přitažlivého na tom, mít 18. Co vám to dává??! Chlast i cigarety vám stejně povětšinou prodají i před osmnáctinami, sexuální život začíná podle zákonů Čr v 15ti, tak co je sakra tak zajímavého na čísle 18?! Nejsou to ani žádné kulatiny, ani vám nedají občanku. Že se najednou probudíte a zjistíte, že jste dospělí? Jo? To by mě zajímalo, jestli se to někdy někomu stalo=-O Já jsem dítě, miminko, a dítětem zůstanu. Nic na tom nezmění ani číslo 18, a myslím, že ani ta další nebudou mít, s mou převýchovou v dospělého jedince, úspěch.
.........

Hmm, na to, že jsem na začátku neměla co říct, jsem se slušně rozepsala. Sice nemám na poslední článek své ženušky♥, ale i tak je to dost, na to, jaké mám duševní i fyzické trápení.

Myslím, že jako třešinku na dort bych mohla přidat TOP 10 sexuálních animovaných mužů. Děvčátka mám zatím jen v hlavě, k těm se snad dostanu časem. Ale moc tomu nevěřím. Kdyby vás to zajímalo, zatím mám jistá první tři místa pro holčičky.

1. Meiko



Ona je tak moc sexuální, až to bolí♥ Ten pohled?! Její hlas?! Tělo?! A vlasy?♥♥ Ach, zamilovala jsem se xD






2. Takagi Saya



Chápete, ne? xD To děvče je můj muž v sukních xDD Já k ní nemám co jiného dodat, kdyby nebylo dokonalého tvora, jako je Meiko, tak je Takagi první xD








3. Megurine Luka



Ne, možná by měly mít Luka se Sayou obě stejné místo. Nevím, to záleží na náladě xD









..Hlavně, že jsem chtěla mluvit o mužích T_T

Nuže, zde máte (mé) muže xDD:

(pro zvětšení stačí kliknouti xD)

..Sexy, že?8-) Já vím. Totální zákaz šahat na 1, 2, 3!! U těch dalších už nejsem tak přísná, ale pro první tři bych zabíjela. Hlavně pro číslo jedna, no xD Ale to už všichni víte. Už dlouho to víte. Takžee xD

Končím drazí, myslím, že jsem se vykecala dost. Pěknou noc přeji. A někdy se zase uvidíme;)

Péé Granzová♥

1 komentář:

  1. Konečně, že? Se omlouvám.xD Nemám čas.T_T
    Zmatek, jaký zmetek?xD Povídej.. Musím to vědět.:O
    To je škoda. Tvůj comp odmítá styk. To jsme se to dopracovali.
    Vždyť ti není 18, je ti deset, už se smiř!:D
    Joo, ta Luka vypadá dobře, už jsem ti to ale říkala, je moc hezky nakreslená, skoro nic z ní ale nevidím, tak hodnotím jen co vidím.xD
    Jo, Meiko, je to sexy žena, ale u mě nevládne.xD
    Takagi.♥ Sakra sexy žena.xD (Ten kdo jí vytvořil, byl fandou tvého manžela.xD)
    Luka je taky sexy .. Ale tu si můžeš nechat.xD Ta mě nepřitahuje tolik jako jiné.xD
    A muži jsou dobří.83 (Kanda tu na svoje okýnko civí dost nasraně, fakt jsi ho nemohla zachytit lépe.xD)
    Na všechny bych si moc ráda sahla.xD A když já něco chci? .. Správně. Máš to blbý.xD
    Gůd nájt.<3 :D

    OdpovědětVymazat