pondělí 13. června 2011

Ou šit, zlomil se mi nehet! O_O

..Ne, dobře, už odmala mě učí, abych se nesmála cizímu neštěstí a hloupé lidi litovala.

Dlouho jsem se neozvala, že?
Chyba okolního světa, jako vždy. Nebudu se k tomu vyjadřovat, měla jsem tolik plánů, avšak někteří jedinci jsou prostě natolik mimo, že je pro ně složité udělat i tu nejjednodušší věc. Takže článek s pěknými snímky našeho legoměsta nebude :( Ale mohu vám nabídnout video, které jsme předložili našemu drahému profesorovi IVT. Je vidět, že toho po nás opravdu moc nechce.

To jest on. Na konci vidíte i velmi povedené titulky. Ne, že mě podle jména vyhledáte a zabijete, to bych pak byla nucena použít krajních metod k zachování svého zbytečného a nudného života. Přece jen jsem si kdysi dala předsevzetí, že nechci umřít dříve, než se dozvím, jak dopadne Bleach. I když zatím to vypadá tak, že už by mi ani nevadilo zemřít, neb má oblíbená část již asi nadobro skončila. Ale kdoví, nikdy neříkej nikdy, když strejdu Aizena vlastně nezabili, pouze uvěznili♥

Co jsem obvykle psala do článků? Stěžovala si, pomlouvala, radovala se.. Ukazovala své crap kresby. Což mi připomíná, že jsem již dlouho nic pořádného nenakreslila. Jednou sebe, Gakuko a Meiko. Všechny tři obrázky tužkou, jen črty a Gakuko s Meiko byly navíc bez obličeje xD Avšak to na mých kresbách není absolutně nic neobvyklého. Jo a pak jsi ještě vzpomínám na Mishu, ale to netuším, kde ta skončila, ta byla dokonce i barevná - aneb nuda při referátu o USA.

Jediný obrázek, který se mi v reálu líbí jsem nakreslila v sobotu, když jsem zabíjela nudné odpoledne a čekala na večer. A protože se mi nechtělo hledat kreslící potřeby, nakreslila jsem jej stínama. Bohužel však nepatřím k lidem, kteří jich mají tuny (nemám na ně a nepotřebuji je), takže mé možnosti byly značně omezené. Kreslila jsem obrázek, který jsem měla v hlavě už dlouho, pořád to ale není to, co si představuju - příště si na to asi vezmu temperky :O

Vypadá to divně, protože je to nakontrastované a kdovíco ještě, jelikož původní fotka byla neskutečně světlá. Opravdový obrázek je hezčí a nejsou na něm tolik vidět ty rozházené tahy. Mimochodem ten třpyt není chyba foťáku ani žádná vada. To se tak lesknou ty stíny - ony to totiž ani nejsou stíny, ale jen barevný pigment (těžko říct, jaký je mezi tím rozdíl xDD). No nebudu se ospravedlňovat, mohlo to dopadnout lépe, kdybych měla více materiálu xD A hlavně aspoň o deset minut více. Ono totiž když celé odpoledne hnípete a o půl sedmé vás něco takového napadne, když 18,50 musíte vyjít na tramvaj, tak to jde pak těžko xD

Nevím, co jiného psát, nic mě nenapadá, jen jsem měla potřebu psát o ničem.
Ještě možná pár snímků ze simsu.

Tohleto je bobeček Michel. Chudákovi se mu za celou dobu dovolené nepodařilo opálit. Vždycky se spálil. Ale vypadal strašně rozkošně:) I když to on vypadá pořád xD
A tohle je Dave. Chudáka ho vyšoupli na pláž a on tam teď živoří jako bezďák:( Ne, dobře, on si jen dával večerního šlofíka aby pak mohli jít s rodinkou pařit 8-)

A tohle už je Dejv i se svou ženuškou♥ Někde mají i dcerku, ale tu nějak nefotím, neboť není zajímavá xD Zatím tedy ;)




No nic, čas ukončit to dávno ukončené.

Péé, Chiru Granzová-Curtissová, Luke Fon Fabre a Píítr Páárkr♥

BTW: Dnes to má zajímavější formátování než obvykle, ale já na to prdím, mně se s tím nechce kakat T_T

2 komentáře:

  1. Komentář k videu jsem dodala na YT, sem ho kopírovat nebudu. xD

    Odpusť mi můj nezájem o Bleach. ^^" Každopádně doufám že ti všechno dopadne podle tvých představ. ;)

    Mejkapové obrázky jsou mi dobře známé. Koník tužkou, stínama, leskem a korektorkou. xD Byl ohodnocem kůl-koněm(kůlkůň zní strašně dobře xD) roku. xD

    Pěkní simíci, avšak řekni mi.. ty nepoužíváš "maxmotives" ? xD To by si pak nemusel dávat šlofáka, jeho nálada by se leskla zeleností. xD
    (I když si nejsem úpln jistá jestli o mé komentáře ještě stojíš, stejně sem budu psát. x,D)

    OdpovědětVymazat
  2. Jop, všiml jsem si;)

    Však každému po chuti;) ..Podle mých představ nikdy nic nedopadlo a nejspíše ani nikdy nedopadne xD

    No jo, komu by se chtělo hledat kreslící potřeby, když má vedle sebe tašku s mejkapem xD

    Ne, já hraju pěkně poctivě, jinak by mě to brzy přestalo bavit ;)

    Proč bych o ně jako neměla stát? :D

    OdpovědětVymazat