neděle 23. října 2011

O lidech, kteří nevědí & další hlody

Zdraví Vás big gangsta bitch se svými big gangsta bitch' brýlemi xD Ta se Vám nemusí omlouvat za to, že víc jak měsíc nic nenapsala a vymýšlet si k tomu důvody proč. Ta nemusí vůbec nic - ani umřít xD

Nesnáším digitální kreslení, protože nechápu grafické programy. Než tak složitě prozkoumávat tisíc věcí, to si radši vystačím s tužkou a papírem. Tam buď umíš kreslit nebo neumíš. A žádné jiné faktory nehrají roli.

Už několik dní se odhodlávám něco napsat, vždycky mě něco podnítí, ale pak si řeknu, že to není zas tak důležité a jednoduše na to zapomenu. Z čehož vyplývá, že můj život není důležitý. Nebo jinak. Mám trochu jiný žebříček hodnot xD

Dnešní večer však přinesl pár zjištění, které už stojí za to hodit na papír (pomyslně, samozřejmě xD)
Víte co je divné? Když někoho znáte X let a stále nejste schopni odhadnout jeho chování. Teď nemluvím o sobě, protože já si moc dobře všímám těch drobných věcí, které dělají z neurčité osoby Osobu. Občas jsem trochu emocionálně pomalejší, ale jsou věci, které prostě vidím. Nebo si to opakováním zapamatuji. Někteří se ovšem jako Pavlovovi psi nechovají, což z nich tvoří buď naprostého debila nebo prostě jen výjimku. Milovat někoho, kdo je tu pro všechny, to ještě nikdy dobře nedopadlo. A právě to by si oni lidé měli zapamatovat. Toť vše, co jsem k tomu chtěla říct. Kdyby to byl můj osobní deníček, řeknu jména. Ale protože to jsou veřejné plky, budu držet jazyk za zuby.

Jo, ještě trochu společenské etikety by se hodilo....

Teď opusťme tu vážnou rovinu. Protože ta část mě není natolik silná, aby se udržela ve vedení 8-) Dítě je silnější a lstivější. Takže to vlastně není dítě, ale prostě jen fakt podivné individuum. Geniální a božské, samozřejmě.

Ukazovala jsem vám někdy toto?
..Nejtěžší okamžik v Las Noches. Od té doby jsem ho, chudáčka, porazila asi 3x. Ne, že by tolikrát vyhrál, vlastně už to od té chvíle byly jen má vítězství, je to proto, že projít manuálně tolik lvlů, je hrozně zdlouhavé a prostě to za to nestojí. Takže do LN moc nechodím ;) Celkem starý obrázek :O

Puuuf, vlastně už nevím, co bych jinak psala. Nic se neděje, nic nekreslím, nic nepíšu.. Vlastně vůbec nežiju :O
Jediné, co bych mohla zmínit je to, že již konečně skončily fillery Bleache ♥ A pak to, že mi udělali Madarovský zmatek T_T Takže kdo je sakra Tobi?! Podle mě to je stejně Madara, ačkoliv byl v poslední kapitole vyvolán edo tensei. Prostě to jinak nejde. Skvělý Tobi přece nemůže být nikým jiným. Nechápu to. Nevím. Madara ftw. Jediný Uchiha, který za něco stojí.

A ano, nestydím se za to, že čtu Naruta. Prostě ho mám ráda.

Dneska jsem nakreslila baletku. Nevím proč. Přišlo mi, že potřebuju někoho v pohybu a baletka je podle mě symbolem pohybu a ladnosti. Tedy, bylo to jasné. Dopadla celkem fajn, ale je to jen takový miniskeč, takže je zbytečné to zveřejňovat - moc práce xDD

Nyní už končím, hraju debilní hru, ve které půlíte ovoce T_T Zase příště péééé

Chiru Granz-Curtissová, Píítr Páárkr a Luke Fon Fabre*

Žádné komentáře:

Okomentovat