pátek 13. ledna 2012

Happy new year!

..Slowpoke xD

13 dní z nového roku
Pátek 13.

Je mi zle. Ano, musím to říct a zajisté to všechny zajímá. Ale mně se  nechce adresovat to někomu konkrétnímu. A nesnáším, když si někdo pořád na něco stěžuje. Občas však přijde čas, když už doopravdy nevíte co dál a zkusíte všechno, jen abyste si pomohli.

Zoufalá doba si žádá zoufalých činů.

Jsem psychicky na totálním dně všech den.  Ne, jsem ještě pod dnem. Víte jak poznáte, že už je to fakt špatné? Když jste rádi za každou minutu ve škole, kdy nemusíte myslet na všechny ty věci. Když jste rádi, že nemáte noťas, takže se na to celý den nemusíte dívat. A když už vám nepomůže ani spánek, ani se vybrečet..

To už je nějaká setrvačnost. Přijdu domů, stačí mi jedna myšlenka, jen záblesk, několik setin sekundy - a emo koutek je na světě xD Vážně, tolik, co jsem toho nabrečela za posledních pár dnů, to jsem nezvládla za několik dlouhých let.

Je to na nic, prostě na nic. Nejradši bych se vším sekla a odešla pást jaky do Tibetu. A netuším, jak mě napadlo zrovna tohle.

"Navíc mám v hlavě menší zmatek. Má hlava má sice zmatek pořád, ale je to takový zvláštní druh, celkem uspořádaný. To moc nedává smysl - uspořádaný zmatek xDD Ale možná to někdo chápe. Ke všemu to bylo něco, na co jsem byla zvyklá. Chiru se prala s Píítrsnem a celek působil vyrovnaným dojmem. Teď mám takový pocit, že se něco zvrtlo, ba přímo zvrhlo. O tom bych se ale moc nerozepisovala, mohlo by se dost dobře státi, že by si to přečetl někdo nepovolaný a vlastně se mi o tom ani moc nechce mluvit T_T" 
                                                                                                    --8. 2. 2011 

And this is the problem. Byl předtím, je i teď, ačkoliv trochu v jiné podobě, avšak se stejnými protagonisty xD

Končím, jdu si plakat do kouta xD

Péé, Chiru Granz-Curtissová, Luke Fon Fabre a v neposlední řadě také Píítr Párkr 


PS.:  O den později jsem ten článek musela editovat.. Má depresivnost nezná mezí, ale zrovna mám světlejší chvilku a uznala jsem za vhodné část odmazat.. :-P




1 komentář:

  1. Ty jsi mi ale depresivní dítě.
    Třeba za to může nějaká událost. Já mám teď kupodivu v hlavě taky zmatek, ale trochu jiný a ne takový, kvůli kterému bych brečela. Ale nebudu to tu rozebírat, je to nezajímavé. xD
    Jo, já to znám ten uspořádaný zmatek. Je to zmatek, ale celkově to funguje, takže je všechno v pohodě a najednou cvak a všude nápisy Error a všechno, co bylo zapojené křuplo a teď je to fakt děsivé. :O Můj mozek je děsivý. :O

    OdpovědětVymazat