úterý 10. dubna 2012

Apples and pears!

Kdo by hledal v nadpisu nějaký smysl, tak by ho hledal celkem dlouho - možná. On tam je. Jak já říkám, všechno, co živí tvorové dělají, má nějakou logiku, ale ostatní ji v tom nemusí vidět. Ale vždycky tu je. I kdyby jen podvědomá.

Moc ráda bych věděla, jak bude tenhle článek vypadat, až ho dokončím. Neb nemám absolutně nic, co bych chtěla říci. Vůbec. Jen jsem se potřebovala nějak vybít a psaní nesmyslných textů je na to vždycky nejlepší.
Naprosto tématicky nesouvisející obrázek cesty na Kmínek (Slovakia)

Už dlouho jsem neudělala něco smysluplného. Má maturitní práce stojí opřená o postel, protože mi odešla múza a že bych se třeba učila k maturitě? To asi nepůjde. (I když, ten nadpis hovoří sám za sebe - zjistila jsem si, co jsem potřebovala, takže vlastně něco pro tu školu dělám, ne že ne xD) ..Naučte se cca 30 témat do dějepisu, okolo 25 do dějin umění a sepište si poznatky o knihách, které jste přečetli.. To ani nemluvím o celkem nutné potřebě naučit se anglicky. Jediný důvod, proč jsem se z toho ještě nezcvokla je ten, že žiju v jiném světě a tam takové nezajímavosti jako je maturita ani nemají přístup xD

No nic, to je stručná situace toho, co teď vlastně dělám. Strašně ráda bych psala a kreslila - ale nějak nemohu chytnout slinu xD Navíc jsem se rozhodl, že je vesmírně nutné měsíc před písemkami a týden před uzavíráním známek, okouknout znovu všech 6 řad DW (myslím od devátého :-*). Pořád si říkám, že to mám aspoň trénink na tu angličtinu, ale řekla bych, že to nemá vůbec žádný účinek xDD

Mimochodem, držte mi palce, 5. května jedu do Brna a 19. května do Olomouce k přijímacímu řízení. A vlastně by se mi hodily nějaké palce i k té maturitě, jinak jsou mi příjmačky celkem k hovínu xD

Děkuji za pozornost, jdu se pomalu vyhrabat z postele a zamířím směr škola xD

Péé a krásné dny,

Chiru Granz-Curtissová, Luke Fon Fabre, Píítr Páárkr a cokoliv s příjmením Bíblbrox! 



Žádné komentáře:

Okomentovat