čtvrtek 27. září 2012

Na slovíčko, pane!

27. září, 4 ráno. Nevím, co k tomu říct. Slečna Granzová se na ten blog řádně vykašlala!
A ano, jsem takový borec, že můžu být slečna, ačkoliv mám XX tisíc manželů 8-) Záviďte.

A záviďte taky to, že tenhle článek už je třetí, který za poslední měsíc píšu. Řekla jsem si, že to zkusím ještě naposledy. Protože vždycky, když jsem začala psát, tak mě něco vyrušilo nebo rozrušilo a byla jsem nucena stisknout křížek a celé to vypnout.

Anebo mi prostě nejdou věty ven z hlavy. Popřípadě v té hlavě ani nejsou. Jsem nějaká zaseknutá a nic se mi nedaří. Připadám si trochu jako blázen, protože největší láskou a útěchou je pro mě v této době škola. Ale to asi bude tím, že jsem v ní tak dlouho nebyla xD

Popravdě, teď bych měla asi spát, ale nějak to nejde, protože jsem dva dny před tím dělala noční směny a mám opět trochu přehozený rytmus. Což by mi normálně nevadilo, kdybych nemusela vstávat do té mé oblíbené školy. A kdyby první hodina, kterou mám, nebyla němčina xDD



Dost již ale! Mám na srdci důležitějších věcí, pro hlubiny internetu, než je můj milostný život (taky jsou to o dost objemnější věci xDD).

Ačkoliv jsem již dlouho nic nepřidala, blogger kontroluji každý den a občas jsem se divila, pod čím vším lze nalézti tento ubohý blog. Nyní se koukneme na pár věcí, které potřebuju okomentovat :-P

Věci, co se týkají kreslení:
Co kreslit, když je nuda - V tom případě je to úplně jedno. Já se v takových chvílích vyžívám v domečcích s plotem, stromečkem, mráčky a hlavně!!! NIKDY NEZAPOMEŇTE NA VRÁNY!! xD
Postup malování anime - Ten neznám :-P
Emo girl na kreslenie - Bože, nakreslím normální holku, hodím ji patku přes oko či vlasy do čela, přidám pár slz a velmi teatrální, ztrápený výraz a je to xD Oblečení nejlíp v barvách černé a červené. A proužky - proužky všude! A ani v tomto případě si nemusíte odpouštět vránu pro navození ponuré emo atmosféry xDD
Jak nakreslit obličej - Když jsem byla malá, babička s mamkou mě učily nějakou říkanku, kterou si už vůbec nepamatuju, ale když jste kreslili, co jste říkali, vyšel vám z toho obličej :O (A ne, nebylo to pětka, šestka, sedmička - Hitlerova hlavička xDD)

Osoby co znám i neznám: 
Luka x Gakupo / Gakupo x Luka / Luka and Gakupo - To jsem se jim věnovala tak moc? :O Ne, vážně, pokud se podíváme na smyšlené nebo i reálné (xD) vztahy mezi vocaloidy, Luka s Gakupem jsou ti, kterým věřím!
Nemohla jsem si to odpustit. 
Kurotsuchi x Deidara - Tak řeknu vám, tohle mě v první chvíli dost vyděsilo xDDD Protože jediný Kurotsuchi, kterého znám, je Mayuri. Když teda nebudeme počítat Nemu xD Ale Nemu nikdo nikdy neříká Kurotsuchi. Po chvíli hledání jsem zjistila, že Kurotsuchi je nějaká slečna co vypadá jako mladík a vlastně by mohla být celkem super, ale nějak si ji vůbec nepamatuju xDD Ale všechno, co pochází s Iwagakure je super. Já jsem teď jen soustředěná na to, že Tobi je Obito a všemu je konec, tak nerušit xD
Sexi Soifon Bleach - Tak zaprvé, píše se sexy a ne sexi. A zadruhé, Soifon je pořád sexy, protože má moc vyzývavý oblek, který podněcuje fantazii. Ale chybí jí prsa. Ooo, bože, co bych dala za to, kdyby jí je Kubo trochu přifoukl. Ale ten se teď stejně asi zbláznil a chystá se pozabíjet celé Soul Society, tak je to jedno ;D 

WTF věci a tak:
bmp-2 1/35 - Výtečně. Tak tady mi musel také posloužit strejček Džíí, protože jsem byla v koncích. Je to tank!! A co u mě na blogu s tankem?! Fakt asi nic.. Je pravda, že jsem studentem historie, ale bitevní technika mě asi nějak moc nebere..xD
debilní - No nechápu, jak pod tímhle heslem mohl vyjet zrovna tento blog.....
dementnizenialove.blogspot.com - Víte o tom, že internetové adresy se nepíší do gůglu, ale ještě o lištu nahoru?! xD (tedy, pokud někdo není ten magor, co tam má nainstalovaných dalších dvacet lišt a neví, jak k nim přišel ani jak se jich zbavit xD) 
Kraj dementů - tam kde žije ona, co později ovládne celý svět - Zkrátila jsem to na Idiotín, to je jedno a to samé xD

Nesnáším dlouhé texty bez obrázků. Ale nějak jsem zanevřela i na kreslení a malování. Veškerá má kreativní energie si asi dává dovolenou nebo se mě rozhodla nadobro opustit - což bych se jí ani nedivila, u mě je stejně nuda. Tak já to tedy ukončím a pokusím se jít ještě na pár hodin spát. 

Péééé

Chiru Granz-Curtissová, Píítr, Luke & spol. 
(zkrátil jsem toooo! xD)

3 komentáře:

  1. Soifon? Nebyla to taková ta dívenka v DGM? xD
    Hele, nevynechala jsi tu ožralou nadrženou slečnu? xD

    OdpovědětVymazat
  2. Co? Která? :O Soifon je hlavně z Bleache xD Kapitánka 2. divize ♥

    Nevynechala, neboj se xD Ono to tam není, protože se to tam vyskytlo až po tom, co jsem napsala tenhle ubohoučký článek ;D

    OdpovědětVymazat
  3. Aha, aha, dobře. xD

    Ah tak. (Ale je to tak výstižné!)

    OdpovědětVymazat