neděle 21. dubna 2013

Jedna směna C:

..Merlin je velmi podceňovaný seriál!

Jasně, má své mouchy - a má jich opravdu dost.
Ale.
Pěkné ženy
Pěkní muži
Středověk (or whatever. Jsem snad nějaký historik?! :'DDDD)
..A občas jsou i vtipní! xD
(v druhé řadě jsou téměř pořád vtipní)

Plus Colin Morgan. Precious little shit. Zamiloval jsem se do něj už v té debilní epizodě DW, (která nebyla debilní, to jen tak na efekt) kde toho moc nenamluvil, ale..nvm

Každopádně, ještě si dám jednu směnu (anebo taky možná ne :'D) a až se zregeneruju, tak si o nich MUSÍM napsat článek. O všech.
A nesmím zapomenout na tu episodu, ve které byla Georgia, protože ačkoliv mě blondýny nepřitahují, říkám vám, že ta ženská je anděl!! LÁSKA NA PRVNÍ POHLED. (David Tennant má vkus :'))

A když jsem u těch andělů. tak by nebylo od věci udělat konečně part 2 :'D Ale ne, ten člověk mě pořád tak přitahuje, že se na něj ani dívat nemůžu. Znáte to, ne?? 

1 komentář: