sobota 27. února 2010

Šílenost..

Taky máte tak rádi šílené lidi (Dobře, nvm ke komu mluvím, když stejně na tenhle blog nikdo nezavítá, ale neva xD)..? Ať se jedná o šílenost v jakémkoli smyslu.. Prostě miluju charaktery, kterým jejich myšlenka přeroste přes hlavu a stane se z ní posedlost a z ní se zrodí šílenost. Je to sice blbost, ale prostě takoví muži jsou pro mě naprosto neodolatelní ♥. Vím to, dva z nich jsou mí manželé xD. Nevím, nechápu to, ale prostě vždycky když ve filmu nebo tak vidím nějakého magora, tk pokud disponuje alespoň nějakou fyzickou krásou, okamžitě se do něj zamiluju xD. Asi se ptáte, jak mě to teď napadlo.. To je tak. Ségra se tu dívá na Disney channel či jak se to jmenuje a tam běží Aaron Stone - teda doufám, že se to tak jmenuje. Mohl by to být celkem v klídku seriál, ale na mé poměry tam je málo násilí a ještě míň pěkných lidí. To jsem si myslela až do teď. Teda samozřejmě stále platí, že tam je málo násilí, ale právě teď se tam objevil nějaký šílený muž. Nemá zrovna kvality mého druhého manžela, ale celkem ujde. Hlavně proto, že je šílený. Předpokládám, že je to jen nějaká epizodní postava, ale to neva :).. Má láska k němu stejně nebude upřímná, jako k mým dvěma manželům a jedné manželce, ale aspoň potěšil mé oko a pohladil mou zkaženou duši ♥
BTW.: Já chápu, že je tenhle článek o ničem, stejně jako všechny mé ostatní, ale nějak se zdá, že mě opustila múza:( Tak poslední dva týdny jsem na tom byla skvěle, napsala jsem několik příběhů (které fakt zveřejňovat nebudu) a nakreslila pár ucházejících obrázků, ale vypadá to, že je zase na nějakou dobu konec:-X.. Opravdu nevím, co je zpouštěčem mé kreativity, tkže si budete muset počkat, až to zase přijde xD

Žádné komentáře:

Okomentovat