sobota 27. února 2010

Wááá *,*

Ha! Dneska, teda spíše už včera, vzhledem k tomu, že jsou tři ráno, jsem konečně dostala svůj vysněný tablet. Není to nic moc, má naprosto otřesný design, ale je to sranda fakt xD. Ehm, design a já. Opravdu nesnáším věci, které se mi nelíbí. Jenže na druhou stranu zase si nebudu kupovat naprosto tvarově dokonalý tablet, který umí velké.. nic. Jde mi to na něm fakt skvěle, prvně jsem nebyla schopná pomalu ani přejet z jednoho konce obrazovky na druhý. Teď už je to v poho. Dokonce jsem se pokoušela i něco kreslit, ale je to fakt složité, když na černou podložku kreslíte něco, co nevidíte a v podstatě děláte čáry doprázdna. A proto jsem si vymyslela skvělou vychytávku xDD (Okay, možná to tak dělá více lidí, ale já jsem na to přišla sama o_O). Prostě si nakreslím obrázek normálně tužkou na obyčejný papír a pak to vsunu pod tu fólii tabletu a celé to obkreslím do kompu xDD. Ještě to má sice nějaké mušky nebo spíše velké a masité mouchy, ale co, mám ho teprve několik hodin. To zvládnu. Ještě by mi někdo mohl zprovoznit tiskárnu, protože ta mrcha neskenuje, když nejsou barvy. A ty bohužel nejsou. Nebo přesněji řečeno jsou, ale ta posraná tiskárna mi neustále píše, že nejsou kompatibilní, i když to jsou originálky, které byly přiložené, když jsme ji kupovali ( a opravdu k ní patří, kontrolovala jsem i čísla:-P). Takže mi tedy všichni přejte hodně zdaru, jdu zase pracovat. P*

Žádné komentáře:

Okomentovat