pondělí 19. dubna 2010

Jsem zpět xD

Poslední dny byly mírně zmatené, vlastně ani netuším, co jsem dělala, ale na blog nějak nebyl čas. I teď se nějak necítím na nějaké šílené sepisování, ale co už. Nenechám to tu plavat. Ačkoli by to bylo celkem jedno, protože sem stejně nikdo nechodí. Ale mě to neva, protože tenhle blog je v prvé řadě pro mé zvrácené touhy vypisovat všechno co mě napadne, takže tak xD Dnešní post bude mít zase několik částí, protože mě napadají nové a nové věci xD

Pt.1: Píseň dne xD



Máte tu jen text, ačkoli ten klip je nejlepší klip od RHCP:) Teda podle mě;) Jenže bohužel, posrané youtube mi nechtělo nic vhodného najít xD A jinde hledat neumím xD
Jak mě to napadlo? xD Dneska jsem zase ve velké nudě sledovala něco jako VH1 nebo classic, těžko říct, co to bylo, a tam to hrálo xD No a jelikož tahle píseň byla kdysi dávno mou nejoblíbenější, tk je jasné, že se ve mně zase probudily city xD

Pt.2: Chystám žebřík xD
..Teda ne jako obyčejný žebřík, ten máme uschován ve skříni na chodbě a kdybych ho teď vytahovala, tk by to dělalo rachot, ale prostě svou oblíbenou TOP X. Ještě přesně netuším, co bude obsahovat, ale můžete se těšit na to, že to nikoho nebude zajímat - asi jako vždy xD

Pt.3: Debilní hry!
Hrajete Dobyvatele? Jestli ne, tk s tím rychle začněte. Protože pokud vás to bude bavit stejně jako mě, tk už nikdy nebudete dělat nic jiného xD Což je také jeden z důvodů, proč se toho na blogu z mé strany moc neděje xD Celý den u toho sedím, ale řekla bych, že mi to docela jde xD

Pt.4: Takhle chci vypadat xD !!

Wa
Jo já vím že už mi zase hrabe, ale není to rozkošnéé?:) Sice na to, abych byla pravá loli nemám, ale tohle je prostě klasa* Btw. Procházet se v tom po ulici by asi fakt nešlo xD

Pt.5: MisaMisa!!
Těžko říct, co jsem tím chtěla říct, ale já tu holku miluju xD Ona je naprosto inspirativní xD



Pt.6: Loučím se xD
Teď už opravdu končím, jdu si dát takovou tu extra drahou zmrzlinu, co stojí 160 korun a je jí 3x do pusy xD Takže péé:-*

♥YG♥

Žádné komentáře:

Okomentovat