sobota 3. dubna 2010

Píseň dne xD

Zdravíčko Fluffíčci♥
Dneska mám tady pro Vás záznam poněkud jiného charakteru, než jaký byste ode mě očekávali xD. Odpoledne jsem se nudila, tk jsem si vzala papíry a šla jsem si sednout do obýváku k telce - no jo, tu z pokoje máme totiž stále místo monitoru xD No.. A tak si tam sedím, uvažuju nad tím, proč nejsem schopná nakreslit Orihime normální oči a poslouchám mtv two. Dobře, já vím, že už to je mtv rocks, ale mě se víc líbí mtv two, proto to pro mě bude navždy mtv two xD No a první tam byla nějaká pejčovina hovna vs hovna (těžko říct, jak se ty skupiny jmenovaly, ale byl to humus xD). A pak, k mému překvapení se objevili MCR vs FOB. Tj, pro ty pomalejší My Chemical Romance vs Fall Out Boy. Co vám budu namlouvat, tohle jsou skupiny, které budou mít v mém srdci místo navždy, a i když je třeba nějaký čas neposlouchám, ráda se k nim vracím xD Což jste mohli vidět například v umístění Frankieho v mé TOP10. Tak to tak poslouchám, zjišťuju, že ještě nesmírně dobře ovládám slova a pak přijde Dance, Dance xD.. To už prostě je konec, nic lepšího neexistuje. Hlavně ten Peteův taneček na konci♥ (jo dobře, Pete je má velká dětská láska xD) A jak ten klip začíná, tk tam je kousek z A Little less sixteen blabla nechce se mi vypisovat celý ten název. A tak jsem se dostala k tomu, co je pro mě dnešní no.1 (Zase další bezduchost..xD)



Žádné komentáře:

Okomentovat