neděle 23. května 2010

Kaichou wa maid-sama!


Zdravíčko fluffíčci xD
Nejprve bych chtěla vyjádřit svůj smutek, protože sborná nemá zlatou:'( A já jsem sovět jak poleno, takže mám z toho velkou depresi:(.. Já za to nemohu, prostě mám rusy ráda - a vodku hlavně xD. Ale nyní k hlavnímu tématu xD Jak jsem již před dlouuuhýým časem slíbila, přináším dnes svůj názor na anime, které mě baví o probdělých nocích xD

Misaki Ayuzawa je obyčejnou školačkou. No, až zas tak ne. Je totiž studentskou prezidentkou a ještě ke všemu na škole, kde převažují kluci. To se snaží změnit a tak zavládne tvrdou rukou, aby hošany usměrnila a zlepšila reputaci školy. Zatvrzelá kluky nesnášející Misaki má však jedno tajemství. Po škole chodí pracovat do maid café. Eh, umíte si to představit? Ve škole kluky sráží k zemi (a to doslova, je to přebornice v aikido xD), a vůbec se s něma nijak nemazlí, a tady udělá co jim na očích vidí. Není proto žádným překvapením, že se snaží své zaměstnání zuby nehty uchránit před světem.
A v tu chvíli se na scénu dostavuje školní idol Usui Takumi. Tento velice sexy (dle mého názoru a jistě i názoru ostatních xD) mladík odmítá zástupy dívek a není proto divu, že se již dostal do hledáčku také Misaki. Ta v něm ale nevidí idola školy, pouze někoho, koho je třeba "eliminovat", aby nebylo ublíženo něžnému pohlaví.
Co se ovšem nestane. Jistě pro vás velmi překvapivá věc xD. Drahý Usui přistihne Misu v jejím sexy služkovském oblečku a tady to začíná být vážné xD. Teď se celá škola dozví, co je Misa zač, a s prezidentováním se může jít zahrabat, protože už ji nikdo nebude brát vážně..Nebo snad ne?? Jak jen tohle dopadne?? =-O
To by bylo jen tak na úvod, prozrazovat vám celý děj fakt nebudu, co byste z toho měli, že jo. Teď můj pohled na celou věc. Tohleto anime je celkem sranda, překvapilo mě, že by mě mohlo něco tak debilního zaujmout, ale stalo se xD Je to ale věc názoru, že;). Zkuste to aspoň na první díl a uvidíte☺ Bohužel netuším, zda-li je tohle anime i s českým subem:( Já všechno jedu v angličtině, takže se moc nevyznám xD Pokud vám angličtina nevadí, pak to můžete zkouknout např. na http://animefreak.tv/

Děkuji za pozornost a zase někdy příště péé:-*

Žádné komentáře:

Okomentovat