úterý 4. května 2010

*Nadpis beze smyslu*

Zdravíčko xD
Nejprve bych chtěla učinit svůj poslední slib xD Už nikdy nebudu nic slibovat, protože nejsem schopná sliby dodržet xDD. I takové věci se stávají. Čím dál tím víc se ve mě probouzí mé špatné já, ale vlastně jsem mu za to docela vděčná;) Proto, i kdybych někdy něco slíbila, nevěřte mi ani slovo, protože pak by mohlo přijít rozčarování :-P A když náhodou něco splním, tak aspoň bude důvod k oslavě♫

Teď zrovna dokoukávám Kuroshitsuji, možná o tom něco napíšu xD Ale nic neslibuju xDD A taky nevím, kdy to dokoukám, chybí mi poslední dva díly, ale já mám z toho takovou depresi (četla jsem, že konec je smutný a to zas budu brečet xD), že se na to nejsem schopná dodívat. Takže nevím co bude.

Dáále.. Vzhledem k tomu, že nám začíná květen, již brzy přijde období uzavírání známek a s ním spojeného nekonečného stresu z toho, že propadnete tam či tam xD Proto, ačkoli se moc neučím, budu muset zamakat, ať to vytáhnu aspoň na 4 z matematiky a tím pádem budu mít míň času, než obvykle. No nevěřím tomu, ale hodně věcí, kterým lidé nevěřili jsou dnes skutečností xD Navíc, v červnu mě čeká týden v Anglii♥ a Francii, tudíž tu taky nebudu. Pak školní vejlet (kapitola sama pro sebe xDD), který sice trvá 3 dny, ale pak to budu muset týden rozdýchávat. Vtipné příběhy nebudu kvůli jejich vhodnosti vyprávět xD

Tedy. Uvidíme se nevím kdy a do té doby péé♥


♥グランツ ちる♥

Žádné komentáře:

Okomentovat