pátek 29. dubna 2011

Haha, didn't I told you?

..Poslední doba.. Má extrémně dokonalá angličtina.. Plná chyb, kterých si nevšímám.. Jsem bůh 8-)


♥ Já jsem to říkala, že ať se stane cokoli, na ně nezanevřu♥

A opět nejsem tak úplně v pohodě xD Kdyby byl náhodou kus textu v angličtině, nedivte se, to u mě v posledních dnech není nic nic neobvyklého xDD Divím se, že mi ještě nikdo nedal přes hubu xD

Včera jsem po dlouhé době kreslila. Není to nic k zveřejnění, byly to jen hloupé črty několika lidí, a jedna ještě hloupější črta ruky. Jo a vlastně jeden mimozemšťan (..a ne, nebyl to 'martian boy' xD)..
Mhhmmm, mám velké plány. Příští týden si jdu koupit letní boty. Which means conversky xD Velmi letní boty. No co, mám jich nedostatek :-P Chtělo by to aspoň dva páry, ale těžko říct, zda-li mi to má finanční situace dovolí. Teda, není to těžké říct - nedovolí xD Takže přichází velké dilema, jakou budou mít barvu. Černá? Bílá? Červená? Žlutá? Modrá? Zelená? Filajová? Růžová? Béžová? Hmm, už mě nic dál nenapadá xD Chce to něco neutrálního T_T Takže asi černé O_O Nebo se rozhodnu v obchodě. Aach ano, už to vidím, jakou tam ze mě budou mít radost xD

Vidím, že vás jistě všechny zajímají mé obuvnické problémy xD Taky to chce nějaké nové hadry, ale pak už opravdu přichází můj problém. Nevymysleli oblečení pro mě xD Anebo ho přede mnou dobře schovávají. Protože se mi nic nelíbí. Nikde. Poslední triko, které jsem si koupila, bylo z dětského oddělení, aspoň tam myslí na chudáky jako jsem já, kteří potřebujou mít na tričku kuřata xDDD Ne, dobře, nepotřebuju mít na triku zrovna kuřata, ale to triko bylo prostě skvělé a úžasné - musela jsem ho mít. A bylo v úžasné slevě - z takka za 78 korun xDDDDDD Děti se maj, oni mají levnější oblečení:(
Jistě vás zajímá, co jsem dnes dělala. Byli jsme v galerii. A nebudete tomu věřit, bylo nás 23 z 24 xD Ano, naše třídní rozeslala rodičům mejly, popřípadě volala a stěžovala si na naše záškoláctví, které jde ruku v ruce se zhoršeným prospěchem. Nevím jakým zhoršeným, já mám známky posledních X let konstantní a to jsem ani záškolák nebyla T_T A abyste věděli, oficiálně za školou jsem byla pouze jednou! Jinak jsem vždy seděla doma a maminka o tom věděla 8-) A dohromady to bylo tak 70 hodin - dva týdny. Což není moc. No, každopádně zpět k tématu (které jsme ještě neměli xD). Dnes jsme tedy navštívili galerii, konkrétně výstavu děl Alfonse Muchy. Řeknu vám, věřím si, ale ty některé věci.. I já bych to nakreslila líp a to jsem amatér. Ale je fakt, že něco bylo pěkné. Ale co mě zaujalo z celé galerie nejvíce byl kus zrcadlového stropu. Asi jsem vypadala jako idiot, když jsem tam stála uprostřed výstavní síně s hlavou nahoru a řvala, jak je to skvělé, že se vidím nahoře a že to chci domů. A neustále jsem nutila chudáka Sandru a všechny ostatní, kdo byli kolem mě, aby se taky koukli xDDDPak jsme šli ještě obhlídnout kostely. Jednu basiliku a jeden kostel v severském stylu, jaj8-) A co já jsem dělala? Celou dobu jsem nadávala, co že je to sakra za církev, že nesnáším boha a blabla. C'mon, já za to nemohu, to je vrozené. Nevím, kde se to ve mně vzalo. Ale jako sorry, když vám v hlavní lodi napíší nad oltář něco jako: "Kristus zvítězí.." (ještě to nějak pokračovalo), tak co mám jiného dělat. Jak se k tomu vyjádřila Sandra, skoro jak nacisti. Což mě přivádí k úvaze nad tím, jak si někdo může plést nacismus a fašismus T_T Nechápu. Nesnáším lidi, co používají slova, která neznají. Říct, že byl Hitler fašista, to je moc i na mě xD
Už zase melu blbosti. A víte co je nejhorší? Že dneska nemám ani žádný obrázek, který bych sem hodila, takže článek bude holý a dlouhý → nikdo ho nebude číst (jako kdyby to jinak někdo udělal xD)
Ale mně je to v podstatě jedno, protože mám prostě potřebu psát a nic a nikdo mě nezastaví 8-) Hell yeaa☆
A nic! Končím, protože pak bych zase říkala věci, které nechci říkat a vyčítala bych si to T_T
Ještě pro přehled, co právě dělám:
Pocit: Vnitřní radost × ta skvělá a úžasná chuť brečet T_T (milujme toho, co vymýšlí scénáře!)
Potřeba: To nebudu říkat, ale taková Gába se Sandrou už by to v pohodě uhodly xD
Jsem s : ..Teoreticky s nikým, prakticky tu spí sestra a kousek ode mě něco chroustá morče xD
Jím: Teď zrovna nic, ale vedle sebe mám banánovou buchtu♥ Mňam banány 8-)
Piju: čajíček♥ Došel mi můj earl grey, musím se spokojit s obyčejným černým čajem xD
Dělám: ..Že nic nedělám, přemýšlím, že si 'něco' pustím (opět, Gába by to nikdy neuhodla xD)..
Online? I suppose that yes.. Signál mám plný (jestli to není tím, že ležím metr od routeru xD), takže asi jo xD
Poslouchám: KAITO & Gakupo - Nana Shuukan Sensou ..
Myslím na: svého krysího muže (6 let, 6 let!! To z něj dělá nejdéle milovaného mužíka v mém životě, všechny ostatní z té doby již nemohu ani vidět, natož aby se mi líbili xD) a na to, zda-li jsme již psali písemku na vznik Německa xDDDD
Chci: ..být eso Rimmer xD
Koukám na: ..editor textu bloggeru, okno icq, obhlížím starý obrázek Deidary a zkoumám svého krysího muže xD (No comment, stejně se to nikdy nikdo nedozvíte 8-))
Mám na sobě: Své skvělé a úžasné hřbitovní triko atticus, na kterém je bohužel malá díra, takže ho již nemohu nosit do společnosti:(( A pak mám své oblíbené černé kraťasy. A ještě mám na sobě deku. A na té noťas xD
Ještě píseň na dobrou noc - stará a dobrá♥

Dobrou noc přeje Chiru Granzová-Curtissová, Luke Fon Fabre a překvapivě také Píítrsn♥

Žádné komentáře:

Okomentovat