pátek 6. května 2011

What's your first name? --Alonso .. xD

..Asi bezvýznamný džouk, co? xD

Mimochodem, zdravím;)
Zase jsem se dlouho neozval. Časy jsou těžké. Těžší, než kdykoliv předtím. Předtím mě držela nad vodou vidina toho, že si můžu občas udělat day off. Teď, když to Madla (aka naše třídní xD) kontroluje tak přísně, museli jsme to omezit. Už týden chodím v kuse do školy, nezvládám to, umírám. K tomu ještě práce..
K té práci xDD Dohodily jsme s maminkou mé sestře job. Má to jednu zastávku od školy, takže pohodička pohoda. Konečně mi bude moci vrátit tu tisícovku, kterou mi dluží, jaj 8-) Vtipné na tom bylo, že je tam neměl kdo zaučit. Haha a tady přicházím na řadu já 8-) Rok a půl v tom blázinci mě konečně naučil, co a jak xD Ale jít někam, kde to vůbec neznám?! Impossible. Ale stalo se. V úterý jsem místo své směny vyrazila na Porubu. První problém nastal hned na začátku. Absolutně jsem netušila, kde tam ten Kaufland je xDD Neříkám, že znám Ostravu dokonale, ale vyznám se tu. Poruba je ovšem vyjímka. Jakmile se dostanu za zastávku Svinov mosty, tím má cesta končí, dál se ztrácím xDD A ono co? Musela jsem sice ve Sviňově (jaj, já miluju tomu říkat Sviňov♥) vystoupit a ještě přestupovat!! Ale zvládl jsem to, jsem šikula 8-)
Ta jejich filiálka - taková samoobsluha. Něco tak miniaturního jsem v životě neviděla. A tak začalo skvělé odpoledne. První jsem seřvala pana ředitele. Ale já jsem nechtěla, bobek xD
Jenže když holkám zadají nějakou debilní, naprosto zbytečnou práci, tak co jinak xDD Ale na konci dne už jsem s ním zase vtipkovala, víte, on je totiž ten nejdrsnější chlápek, kterého jsem kdy viděla 8-) Škoda, že už je tam a ne u nás:( Ale! Chtěla jsem říct o tom zaučování. Dvě hodiny jsem tam pobíhala jako idiot po obchodě, vysvětlovala holkám každou věc, opakovala jim vše tisíckrát, ale jak to vypadá, vše pochopily 8-) A já jsem zjistila, že miluju ten pocit, když mě někdo poslouchá♥ Teda ne, že bych to nevěděla i předtím, ale v to úterý jsem se ujistila xDD

***

Potřebuju, aby se mi dostahoval sims T_T Chybí mi posledních 12,7% .. Jenže tohle číslo už mi chybí nejmíň týden T_T Nesnáším zamrzlé torrenty T_T

***

Zase kecám hovadiny, které nedávají absolutně žádný smysl. Ale mně to neva. Beru tenhle blog hlavně jako místo, kde se můžu dosyta vypsat. To, že by si to někdo přečetl, to už je bonus xD

***
..Konečně nějaký obrázek xD Velmi kvalitní. Z 2.8.2010.. Jsem si řekl, že to nemůžu nechat tak prázdné a textovité xD Tak proč nepoužít nějaký starý fail - nové faily už ani neřeším xD

***

Ještě jedno foto z minulého května, I guess.

Tohle je Kočka. Možná se jmenovala nějak jinak, ale to už si nepamatuju. Ale řekla bych, že asi ne, jelikož u Radima (můj strejda xD) jsou velmi nadaní na vymýšlení jmen - viz králíci Milouš I. a Milouš II. xD Vzhledem k tomu, že je ta fotka z mobilu, tak je velmi kvalitní - asi jako všechna má fota xD

***
Rozhodla jsem se, že to, co právě dělám sem budu dávat pravidelně, na konci každého článku, protože mě to vesmírně baví vypisovat xD Novinka, fakt xD


Pocit: Nevím=-O Chce se mi trochu spát, ale moc ne. Pak cítím odpor ke škole. A uklidnění, když mi do uší proudí Noelův hlas♥
Potřeba: Toho, čeho vždycky - já vím, že se na věci moc upínám, ale to nejde zastavit ¬_¬
Jsem s: ..tím, kým vždy. Tedy kousek ode mě spí sestra a naproti v kleci spí morčous xD
Jím: Bohužel nic xD ..Ale má postava mi poděkuje xD
Piju: Kofolu, protože se mi nechce jít dělat čaj T_T
Dělám: Poslouchám Oasis. Píšu. A změnila jsem otázku z "Pustím si?" na "Kolik si pustím?" xD
Online? Já tu otázku nechápu xD Tak to je jasné, že jsem asi online, když to píšu, ne? xD
Poslouchám: Oasis - The Importance of Being Idle ♥
Myslím na: Text té písně xDD A přemýšlím nad odpovědí na předchozí otázku xD A už vím, jestli jsme psali písemku na vznik Německa - ano, psali. Ve středu xD*
Chci: ..být eso Rimmer xD (Navždy.. xD)
Koukám na: Asi jako vždy. Editor textu, icq a plovoucí okno torrentu - nic se nestahuje T_T
Mám na sobě: Anglické triko, které jsem při své poslední návštěvě Iggylandu koupila sestře. Já totiž v Anglii strašně ráda nakupuju trika - to už není ani normální xDD Pak mám opět své skvěloskvoucí černé kraťasy. Pokud se ptáte, jestli je někdy sundávám, tak odpověď bude kladná. Občas je shodím xDD

***

Tož to bude všecko. Ňah xD Ještě něco!
Vysvětlivka * u vzniku Německa. To totiž byla moc vtipná písemka. Byla na dějiny Evropy (krom Českých zemí) a USA od roku 1849 do první světové války. A já chytráček jsem se na to zase neučila. "Jeden díl a pak se půjdu učit!" O 45 minut později. "To bylo skvělé, já to nemohu zastavit! Ještě jeden a pak už se na to fakt vrhnu!" ..5 ráno. "Sakra" xD ..Takže jsem si to zase přečetla až ve škole. S tím, že ani tam jsem neodolala, takže z toho nic moc nebylo - no nevyužijte volné hodiny, ve které je navíc ještě ticho! xD Nadešel dějepis. Itálie - pohoda. Rusko - v klidu. Německo - Pecka, až na ten rok 1862, na toho Bismarcka jsem si prostě nevzpoměla T_T (Až po tom, co jsem odevzdala písemku - classic). Francie - vše v pořádku. A pak přišel typický konec - USA. USA v druhé polovině 19. století. Výborně. Jediné, co jsem věděla, bylo že USA vznikly v roce 1776. Což je sice druhá polovina, ale bohužel ne 19. století xD Já mám problém se Spojenými státy vždy. Už od té doby, co vznikly se nedokážu naučit nic, co se jich týká. Úspěch, že si pamatuju aspoň tu Deklaraci nezávislosti. Takže poslední dvě otázky na testu jsem byla nucena vynechat xDD Zajímalo by mě, kdy si mého malého amerického problému ta profesorka všimne - ale já to nedělám naschvál T_T

Hmm, jo, to jsem se zase rozepsala, na to, že to měla býti malá poznámka k písemce xD

***

Takže teď již vážně péé*
Chiru Granzová-Curtissová, Luke fon Fabre a Píítrsn♥

Žádné komentáře:

Okomentovat