sobota 14. května 2011

Allons-y!


I don't mind
As long as there's a bed beneath the stars that shine
I’ll be fine, if you give me a minute
A man's got a limit
I cant get a life if my heart's not in it


..Nemá to nic společného s tím, o čem chci mluvit. Jen tu píseň v poslední době nějak moc poslouchám. Možná celé Oasis poslouchám v poslední době nějak často. Shit, zase jsem se na ně upnula. Jak je to dlouho? Dva roky? Jo. Miluji je♥

Ale o tom jsem nepřišla mluvit, jak jsem již naznačila výše. Jsem tu, abych popsala, proč tu nejsem xD Dobré ne? Skoro tak dobré, jako mé vyprávění o tom, že jsem kámen xDDD Aneb v pátek jsme psali slohovku. Školní. Tudíž asi 30 minut na vymyšlení a sepsání kvalitního vyprávění. Takže to kvalitní nebylo. Někdy vám to mohu ukázat, teď však není čas.

Takže proč tu vlastně nejsem? → The Sims 2!
..Jak typické. Před pár dny se mi dostahovaly všechny dodatky, které jsem potřebovala. Tudíž jsem konečně mohla naplno začít hrát. Po počátečních problémech, jako například, že se mi vymazala všechna sousedství, jsem začala hrát. Ve svém skvělém sousedství Woodville. Neptejte se mě, kde na to chodím, také bych to ráda věděla xD Pořád to však nemá na má jména rodin a členů rodin. Kmeta Květoňová, to je vrchol xDD

Mám pár pěkných snímků, se kterými se hodlám podělit. *Aby mi Yu záviděla, lalala xD*
..Mňam♥ Tohle je jedna z mých rodinek. Vypadají, jako by k sobě nepatřili, ale oni patří! A plánují mít dítě, ale nejprve chtějí vybudovat kariéru. No, času na to mají dost - jsou nesmrtelní. Ano, jedna ze dvou domácností, kde se prostě nestárne. Na to je mám až moc ráda xD
A to je ta druhá, kde se nestárne. Ještě více mňam♥ Toho, že za nimi hnije kus dortu si nevšímejte. Jejich dcera totiž slavila narozeniny a ještě to nikdo neuklidil. Jop, mají i dcerku. Mickey. Divnosté jméno pro děvče. Jenže oni čekali chlapce xD Jaj a teď mě zrovna napadlo, jak by se mohla jmenovat jejich další dcera! xD Tak doufejme, že to nebude kluk, protože to už by bylo hodně divné jméno pro chlapce. Mám moc ráda toho mužíka. On je totiž tak trochu blázen. A má moc rád cosplay. A vlastně je blázen trochu více. A miluje svou ženu♥ A ovládá teleport 8-) A zrovna teď jsem s něma dohrála. A vykradli je. Ten hloupý policista nepřepral zloděje, tak přišli o televizi a klavír. Zrovna, když šetřili peníze na prázdninovou vilu na ostrově.

Ještě vám mohu ukázat Gabčinu rodinu. Teda ne, že by takhle vypadala její rodina, ale stvořila ji. Protože ve škole je nuda, to všichni víme. A je vesmírně složité se tam na něco dívat, protože je tam velký hluk. Takže jsem noťas přenechala Gabce a vzadu jsem si s Luckou prohlížela fotky z Animefestu. Což byla legrace, protože nám do toho neustále hučela Iveta, proč má ten člověk toto a tamten tamto xD

To jsou oni. Troyovi. Jediné, co si pamatuju je to, že ten superultrasexy pan manžel se jmenuje Christian. Jako Christian Troy z Nip/Tuck. Svého času náš hodně oblíbený seriál. Nedávno jsme se o něm s Gábou bavily. Pak znám ještě dědu Josepha. Jedna z mých žen s ním chtěla mít poměr, ale nevyšlo to. Hodně to nevyšlo - načapali ji dva z jejich dalších sexuálních partnerů xD

***
Tak to vidíte. Můj život se teď sestává z neustálého hraní simsu. A k tomu ještě učení do matematiky. Ano, situace mě přinutila se učit. Bylo to však naprosto k ničemu, dostanu pět, asi jako vždy. Ta profesorka to prostě nezvládá vysvětlit. Jen tak pro představu, z kompozice měli 1 dva nebo tři lidé, zbytek byly trojky, čtverky a pětky. Dostala jsem pět. Měla jsem nula bodů xD Nebo půl bodu, teď si nejsem moc jistá xDDD

To bude asi vše. Chce se mi celkem spát, dneska jsem vstávala brzy, asi o třičtvrtě na jednu=-O Wohoo, zítra máme školu na půl desátou, tak se aspoň trochu prospím! xD Končím, vážně. I když mám toho na srdci ještě celkem dost. Ale nejspíše by to bylo ještě nezáživnější, než těch několik desítek řádků nahoře - jo, ještě to jde :-P

Péé, Chiru & Píítrsn

PS: Jakákoli podobnost simsových postav s reálnými, či poloreálnými osobami je čistě náhodná.

PPS: ..Strašně ráda lžu. xD

Žádné komentáře:

Okomentovat