čtvrtek 7. června 2012

Faily, nikdy nedokončené věci.. Aneb co dům dal! pt. 2

Je to už celkem dlouho, co jsem uveřejnila part 1, člověk by řekl, že už se k tomu ani nevrátím xD Ale protože já nejsem člověk a mám poněkud pomalejší vedení, prostě mi to trvalo půl roku. Dneska jsem skenovala nějaké blbosti, tak jsem si na to vzpomněla a můžu se směle pustit do odhalovaní svých velmi epických kreseb, když byl svět ještě mlád (no dobře, některé nejsou tak staré, ale pššt xD)!

1. Odzkoušejme, jestli funguje ten centrák
Ani se mi nechce věřit tomu, že mě někdy něco takového napadlo xD Tohle jsem čmárkla jen proto, abych vyzkoušela, jestli funguje ten centrofix, kterým je to ohraničené - úplně v pohodě nebyl xD Aneb takhle jsem se nudívala, když jsem ještě neměla noťas. (Pro změnu ta Miku nemá obličej - žádné mé výtvory nemají obličej)

2. Závislák!
To je Misha. Mám takový pocit, že jsem to kreslila v semináři. U války o nezávislost. Protože Alfred mě nikdy moc nebral (pokud nepočítáme brutální znásilnění a pak ahoj xD). Svého času jsem Mishu i Michela milovala - ji tak moc, že jsem měla několik papírů s její osobou. Hlavně ta prupisková kresba je moc kvalitní xDD

3. Zlý dééémon
Vzal i Naruko obličej, sám Naruto má v sobě démona a démonem je i Gabína, která můj papír poškodila svými oblíbenými falickými symboly. Zeměpis. K tomu není co říct. Pak se člověk diví, že se nevyznám ani na mapě Čr.

4. Paní Grimmjowová
Hahahahahahahahaha, ne fakt. Tohle je staré tak dvě až tři léta a bylo to nakreslené v tu samou dobu, co Grimmquiorra z minulé části. Back then jsem moc milovala velké kouzy, obrovské kouzy. xD

5. Trénink přináší ovoce, prý..
..Někde v nějaké zemi, kterou neznám.. Protože já ať trénuju jak chci, nepřináší to vůbec nic xD Akorát zlobu doprovázenou skepsí a depresí z nezdaru. Zde jsem zkoušel obličeje z profilu. Nic, tak aspoň Ted pro rozveselení xD

6. Zbraně taky připsat na seznam
Seznam věcí, které nesmím kreslit. No, kdybych měla být důsledná, tak nemůžu kreslit vůbec nic xD Tohle byla nějaká vojanda z povolání, myslím. A nejsem si tím moc jistá, ale myslím, že zabíjela vesmírné příšery. A byla inspirována Jenny z DW (S04E06; protože sakra, ta holka se mi fakt líbila!)

7. Pěkně to barví
Na tomhle obrázku jsem zkoušela, jaké jsou nové pastelky. Byly skvělé 8-) Byly, protože polovina jich ode mě někam odešla :(

HNUSONUSY (alias hnusné bonusy):

8. Obkresli ten talíř!
Tak jsem si tu seděla, přesně na tom samém místě, kde sedím teď (kuchyň) a přemýšlela, co nakreslit. A pak přišla ségra a plácla mi na tablet talíř, že prý ho mám obkreslit. Tak já říkám oukí douk, proč ne, když stejně nevím co by. Tak jsem si zapnula malování (můj nejoblíbenější program xD) a obkreslila jsem talíř. A trošku se mi to vymklo z ruky xD

9. Elča, má přismahlá láska
Včera jsem se "rozkreslovala" (opět v malování). Pak jsem zjistila, že to tabletově nemá cenu (po cca 3 hodinách - ne, že bych celou dobu dělala tohle xDD) a vzala si normální papír. Jaj, miluju papíry!

BOREC NA KONEC:

10. Miláček ňuňáček, posrala jsem kvůli tobě příjmačky :-*
Ne, kvůli němu asi těžko, to mi zabralo 20 minut i s Elčou (která se těžce nepovedla). Má jedno oko větší než druhé. A je mi to jedno, protože jsem se zamilovala. Člověk se nemůže zamilovat do něčeho, co dělá 5 hodin (nebo aspoň já ne). Může milovat pouze něco, co udělal v rychlosti a nikdy to nemělo spatřit světlo světa.
Mimochodem je celkem ironií osudu, že jsem ty příjmačky nedala právě kvůli těm dvěma xD Ale oni tam zas žádné Prusko nedali a o Maďarsku tam byla minimální a nepodstatná zmínka :-//


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Tak to vidíte, má pokladnice skrývá samé skvosty xD A předevčírem jsem objevila další hnízdo tvorů výtvorů, tak někdy, až budu doma sama a budu se nudit, všechno nahodím do počítače.

Navíc dnes jsem vytvořila další posměchuhodné věci - Sakuru houpající se na houpačce, ledabyle vybarvenou s absencí růžové (nevím, kde zas je :-//).. Gilba "na koni"..xD Prostě je z čeho vybírat, takže se těším na další část (zas za půl roku) xD

Nyní jdu spáti, jsem nevyspalá a bolí mě hlávka :(

Dobrou noc, ať vás bobři pleskají ocasama celou noc!
Chiru Granz-Curtissová, Luke Fon Fabre, Píítr Párkr + Bíblbrox xD

1 komentář:

  1. Jéé, Maďarsko mám ráda. :3 A je barevná a pěkná, to je skvělé. :>
    To s pěti hodinami měla být narážka na mě? xD
    A ten Prušák je sexuoidní. :O Vážně, velmi zdařilý.
    A ten zlý démon je taky dobrý, škoda jen, že nevlastní obličej. xD

    OdpovědětVymazat