sobota 2. června 2012

MELODIES

Hey hou, Yu, pamatuješ, jak jsme minulý rok, někdy o prázdninách, dělaly tu blbost, kdy jsi měla posouvat písně a zapisovat jejich názvy do odpovědí na otázky? xD
Tak přesně to mě napadlo dneska večer udělat znova - fakt se nudím.. Takže i s komentářem, zde to máte!


IF SOMEONE SAYS 'ARE YOU OKAY' YOU SAY?

Boon!! (LM.C)

To asi bude znamenat, že ne xD
HOW WOULD YOU DESCRIBE YOURSELF?

Are you ready to ROCK? (Miyavi)

Na otázku otázkou - filosofická fakulta na mě čeká!

WHAT DO YOU LIKE IN A GUY/GIRL?

Haunted House Make a Secret (LM.C)

To moc smyslu nedává - asi, že mám ráda, když ten kluk/holka bydlí ve starém a strašidelném domě a ten je pro mě dělá zajímavým xD

HOW DO YOU FEEL TODAY?

Illness Illusion (Gackt)

Bingo! Ale tak se cítím poslední týden, možná vlastně celý život, až na pár světlých okamžiků.. No, člověk se s tím musí naučit žít..

WHAT IS YOUR LIFE'S PURPOSE?

Oasis (Janne Da Arc)

Jo, oasis a Oasis xD

WHAT'S YOUR MOTTO?

Be with you (Arashi)

So romantic!! Awww xDD

WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?

Sleeper (D)

Řekla bych, že to by si klidně myslet mohli xD (kdyby byli)

WHAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU?

I Wanna Be (YUI)

Že jsem jen wannabe? xD Tsch..

WHAT DO YOU THINK ABOUT VERY OFTEN?

HORIZON (Kiyoharu)

Jo, nic jiného nedělám..xD

WHAT IS 2+2?

STRENGHT. (ABS)

To zní drsně! xD

WHAT DO YOU THINK OF YOUR BEST FRIEND?

Distance of Mind (ViViD)

To zní zas tak filosoficky, sakra! xD

WHAT IS YOUR LIFE STORY?

Defective Tragedy (the gazette)

Jo, to taky sedí perfektně :-P

WHAT DO YOU WANT TO BE WHEN YOU GROW UP?

Akatsuki (Alice nine.)

xDDDD Buď to může být velmi poetické, pakliže bychom to přeložili, nebo to je splnění mého "dětského" snu xDDD

WHAT DO YOU THINK WHEN YOU SEE THE PERSON YOU LIKE?

I am the walrus (Oasis)

xDDDDDD Jo, když vidím toho, koho mám ráda, tak si o sobě myslím, že jsem mrož, v poho xDDDD

WHAT WILL YOU DANCE TO AT YOUR WEDDING?

Mistake (Janne Da Arc)

Nevím, jestli by to byla zrovna vhodná píseň xD

WHAT WILL THEY PLAY AT YOUR FUNERAL?

Silver acorn bullet (D)

Tady se začínáme dostávat k myšlence, že jsem asi upír xD

WHAT IS YOUR HOBBY/INTEREST?

Deep (heidi.)

Yeees, deeper, yeaah xDD

WHAT IS YOUR BIGGEST FEAR?

Meltdown (Rin Kagamine)

Tady tu myšlenku o vampyrismu rozvíjíme.. xD
WHAT IS YOUR BIGGEST SECRET?

Bring the Light (Beady Eye)

..A tady se k ní znova vracíme xD
WHAT DO YOU WANT RIGHT NOW?

Stop Crying Your Heart Out (Oasis)

Tak jako nevadilo by mi to, že..
WHAT DO YOU THINK OF YOUR FRIENDS?

Life (YUI)

Asi že mají život? Nebo že jsou živí? xD To asi nejde, nic z toho xD
WHAT WILL YOU POST THIS AS?

MELODIES (Kiyoharu)

A taky jsem to udělala! 8-)
---------------------------------------------------------


Některé věci jsou fakt přesné xDD Celkem jsem se u toho zasmála, krom toho, že se nudím, je na tom docela dobře vidět, co mě dokáže pobavit xD A pokud někomu vadí angličtina, tak smůla.. To je můj native language, so I'm terribly sorry.. xD


Ahaha, vypadá to, že si dám nějaké combíčko a budu otravovat každý den - s novými nesmysly 8-) 


Ale teď už přesluhuju, takže jdu spáti!


Chiru Granz-Curtissová, Luke Fon Fabre, Píítr Páárkr a cokoliv s příjmením Bíblbrox C:


Možná bych si měla automaticky přenastavit ten podpis, místo toho "Chiru G", co tam mám teď.. Je to celkem zdlouhavé vypisování xD

1 komentář:

  1. Málem jsi mě tu zabila. XD Třeba.. Akatsuki. XDDDDD To je fakt moc. XDDD Nebo mrož. XD
    Nebo, fakt vhodný výběr svatební písně. XDDD
    A to Deep mi připomnělo moje Deeper and deeper, prostě přesné. XD

    Mám to tu zasmajlíkované. XD Musím si tohle taky znovu udělat. XD

    OdpovědětVymazat