úterý 6. července 2010

Kuroshitsuji a zase plácám xD

Hojda, ahojda, dlouho jsme se neviděli xD (možná pár desítek minut xD)
Kdysi dávno jsem slíbila, že napíšu nějakou malou recenzi o Kuroshitsuji a myslím, že teď přichází ten pravý čas. Teda abych to uvedla na pravou míru, tak ne teď, možná to nebude ani dnes, ale řekla bych, že pokud mě práce nevyčerpá (Bože, tenhle týden mám fakt nabitý*), tak do neděle je to tu! A co tak náhle? Právě vychází druhá řada, takže by nebylo špatné říct něco o té první xD Řeknu vám, stálo mě to hodně úsilí se na to dokoukat, když jsem věděla, jak to skončí, ale zvládla jsem to. (Ale přiznám, že slza ukápla xDD.) Teď mi jde ale o to, že bych vám později chtěla (chtěla - ale neslibuju! xD) představit i II., protože to vypadá fakt zajímavě xD (S velmi bezva, bezva openingem, stejně jako první řada)

Toť vše, snad jen poznámky k textu:
* Minulý týden byl docela záhul. Konec školy a pak má obvyklá středeční směna. Volá mi kámoška, jestli nemůžu přijít dříve, že potřebujeme uklidit obchod.. Příjdu a už neodejdu xD Strávila jsem tam celý den a vzhledem k tomu, že jsem ted den vstávala o půl sedmé ráno a předtím spala pouhé 2,5 (!!) hodiny, jsem večer byla ráda, že vůbec žiju xD Opravdu tak blbě mi nebylo dlouho:( Ale pak když jsem se chystala zalehnout mi napsala jiná kámoška, jestli nechci jít do Meka (jako mcdonaldu xD). To už je samo o sobě dost lákavá nabídka, a když přidala, že s námi půjde i její pes, kterého nadevše miluju (Fanynka moje malá, ťuťuňuňu♥, boxer xD). nemohla jsem odmítnout. Lidi drazí! Seděli jsme v Mekovi venku, jak jinak se psem, a těch komárů!! Znáte horor Ptáci? No tak si to představte s komáry xD Možná by to mohl někdo natočit xD Obří, zmutovaní komáři napadnou svět a pak přijde chytrá doktorka (nejlíp s malým dítětem, které bylo taky zasaženo) a odvážný, mladý a pohledný muž (něco jako můj manžel♥ I když v jeho případě by to byl nejspíše on, kdo komáry vypustil xD) a svět zachrání na poslední chvíli xD A pak se vezmou a budou spolu žít šťastně dokud nepřijdou třeba zmutované berušky (bléé:-!). No ale zpět k tématu. Nebylo kam utéct, takže mé tělo dostalo plnou dávku xD Divím se, že jsem nezemřela xD A protože miluju bolest, všechny ty štípance sem si doma rozškrábala a teď sem jak po bitvě xD..Ale abych se dostala k tomu, k čemu jsem chtěla.. Jestli tento týden bude jako ten minulý - protože v příštích 6 dnech mě čekají minimálně 4 čtyřhodinové směny, tak nvm, jak to přežiju xD Můžu jen doufat, že se kámoška vyležela z nemoci, jinak to bude 6 z 6ti xD

Žádné komentáře:

Okomentovat