úterý 6. července 2010

Zajímavé..

Velmi zajímavé.. Chtěli byste vědět, o čem to mluvím? Asi ne, že xD Ale já vám to stejně řeknu, protože nesnáším, když někdo něco nakousne a pak to nechce říct xD A takových lidí mám kolem sebe plno a vlastně to občas dělám i já, ale musíme uznat, že to dokáže utvořit pěkné tajemno xD.. No, skládat věty dohromady mi (dneska) moc nejde, takže nejspíše přejdu k tomu, nad čím jsem se vlastně chtěla zamyslet;) Určitě jste si všimli toho flag counteru, či jak se to jmenuje, který jsem umístila na bok (možná to má nějaký speciální blogový název, ale pro mě je to prostě BOK xD). Celkem zajímavá věcička, kterou jsem našla u někoho na blogu. Konečně vidím, že tu nikdo nechodí, ale co mě zaráží, je těch pár zvláštních zemí jako Litva etc. xD Opravdu by mě totiž zajímalo, kde se sem dostali. Protože pokud vím, tak náš blog je absolutně skrytý internetovému světu (stejně jako já tomu reálnému - jaká podoba xD). Jasně, mám sice na profilu na stardollech, že to tu existuje, ale mám to tam pěkně v češtině, protože žádný jiný magor by se asi dobrovolně česky neučil, tudíž by to bylo někomu (například z již výše zmíněné Litvy) k ničemu, protože tady jinak než česky nepíšu xD A proto se zde nabízí otázka, jestli ten vlajkovač ukazuje pravdu =-O.. A už vlastně nvm, k čemu jsem chtěla dojít, takže to useknu xD Pééčko a krásný den/noc♥

Jo moment, ještě něco! Možná k nám přibyde nový writer, slečna M se totiž bojí založit vlastní blog a proto mě požádala, zda-li by se nemohla přidat k nám;) Jako by to nebylo jedno, protože tu stejně nikdo nechodí.. Miso, je jedno, jestli budeš mít vlastní blog nebo se přidáš k nám xD (No spíše ke mně, protože ostatní už se na to vydlábli:-P)

Chiru Granz♥ (Stále věrná svému jedinému, ani smrt nás nerozdělí xD)

Žádné komentáře:

Okomentovat