neděle 18. července 2010

Píseň pro dnešní překrásný deštivý den!

Zdravíško milášci (ne, nedívala jsem se na Pána Prstenů, jen se fakt nudím xD)^^
Konečně se po X dnech ochladilo. Díky lesním duchům (ano děkuji jim za vše i za to, co s lesem nemá vůbec nic společného xD) za to♥, protože já jsem člověk zimomilný, takže mi tahleta vedra dělala stejné problémy jako našim domácím mazlíčkům - víte jak se o tom pořád píše;) V minulých dnech jsem tudíž nemohla nic přidávat, protože jsem napůl mrtvá trávila své horké chvilky na Ostravici u kámošky na chatě, kde jsem svůj těžký osud sdílela s psíkem Fankou♥, trpěly jsme obě stejně, jen teda já jsem se z toho horka nepočůrávala xD Bylo to bezva, až na to, že nesnáším přírodu (a proto uctívám lesní duchy xD), kopce a kola xD..
Ale abych se dostala k pointě tohoto příspěvku, chtěla jsem vám zde vložiti mou oblíbenou píseň, která teda není jen pro dnešní den, ale i pro všechny ostatní^^

Tadáá:

新興宗教楽団NoGoD - 金糸雀



Abyste věděli, tohle je ta nejlepší píseň od NoGoD, jen si ji poslechněte, pokud nejste zaostalí a nepatříte mezi ty, kteří se bojí nových věcí T_T. Danchou umí skvěle zpívat a jeho relativně vysoký hlas mi dělá velké potíže xD V refrénech je to nejlepší♥

Žádné komentáře:

Okomentovat