neděle 6. března 2011

Chlubím se! xD

Hellouda drazí přátelé;)
Tak jsem se zase jednou rozhodla, že vám sem napíši. Ovšem, asi to bude hodně nudné, nepřiložím žádné obrázky a ani nemám téma k projednání. Já se chci totiž jen chlubit!
Oo, ano, v pátek jsem si konečně pořídila miláčka, čili noťásek. V sobotu jsem byla zakoupit router, tudíž jsem plně online kdykoli se mi zachce! Ano, to byl můj sen již několik let♥
A tak se může stát, že za nudných školních dnů budu vypisovat nudné školní zážitky, protože to všechny moc zajímá. Ale teď tomu tak nebude, jelikož máme práázdninyyyyyyy! Wohou, vysvobození ze všeho zlého a otravného. Celé noci můžu trávit zde, ve své pohodlné postýlce s noťasem♥

Nemám co víc bych řekla, fakt jsem se chtěla jen pochlubit xDDD
Takže péé zase někdy
Granzová♥

1 komentář:

  1. Sakra, ale to všechno já už vím.xD
    Budeš sem zase něco psát?xD Se mi totiž docela stýská po dobách co tu byl každou noc nový článek.xD

    OdpovědětVymazat