sobota 12. března 2011

Deset otázek pro...


Tak. Protože mám totální blok a rozepsané asi 4 články, které nejsem schopná dokončit, tak nemám moc dobrou náladu. Ale pak jsem přišla na něco velmi jednoduchého, co bych teoreticky měla zvládnout xD Tudíž vám mám tu čest představit malý dotazníček na slečny Chiru & Píítrušáka. Jediné dvě osoby, které píšou na tento blog. I když Píítrušák se moc neukazuje, Chiru je vesmírně agresivní a majetnická xDDD

Otázka první: Tak s kým máme vlastně tu čest?
Chiru: Začnu. Oujo-sama Granzová, Chiru♥
Píítrušák: Jasně no. Prostě jen Píítrušák.

Otázka druhá: To bylo vážně vyčerpávající. A co třeba druh? (člověk, mimozemšťan, skřítek..)
Chiru: Bůh všeho přece:-P
Píítrušák: Člověk. Co taky jiného?!

Otázka třetí: Krásné. A co koníčky? Máte nějaké?
Píítrušák: Spánek, noťas a naprosto bezelstné studium historie.
Chiru: Haha, bezelstné xDDD To je přece nuda. Dějiny jsou jedna velká sexuální pařba♥ Jinak, u mě by to byl spánek, sexuální činnosti a mučení nevinných8-)

Otázka čtvrtá: Eh, odstupte ode mě slečno.. Tedy.. Kde jsem to skončil.. Máte nějakou lásku? Nebo aspoň někoho k stalkování?
Chiru: Mám vše, na co si prstem ukážu8-) Přesto však je jeden, kterého bych ani za nic nevyměnila. Nikdy v životě se ho nevzdala♥ Obrázek? Nakreslila jsem ho spešl pro vás!
..A práci s tabletem stále nezvládám T_T
Píítrušák: Neh. Nikdo. Díky slečně Chiru jsem se stala naprosto odolnou a i kdyby se mi někdo líbil, bude to jen chvilková záležitost, protože ona je prostě silnější T_T

Otázka pátá: Díky za názornou ukázku, Chiru. *není zač* ..Je na světě něco, čemu nikdy neodoláte? Nějaká závislost?
Chiru: On! Jaj, a všichni ostatní muži mí♥. Všimli jste si někdy, jak jsou muži s růžovými vlasy sexy? Ne? Vaše chyba, ale to je jedno, stejně si je vždycky všechny posbírám já! xD
Píítrušák: Závislost? Asi nejspíše noťas. Už mě z toho ležení u něj bolí za krkem. No a nejspíše bude závislostí i Chiru. Bez ní už nedokážu existovat.

Otázka šestá: Zajímavé=-O A co něco, co doopravdy nesnášíte?
Chiru: Tak toho je hodně, byli by jsme tady dlouho, hodně dlouho. Ale ve zkratce to je všechno krom toho, co mám ráda xDDD
Píítrušák: Opravdu nesnáším, když Chiru převezme 100% kontrolu nad tělem i myslí.
Chiru: Chceš bitku?!
Píítrušák: *no comment*

Otázka sedmá: Klid dámy. Bavili jsme se o lásce, ale co takoví přátelé?
Chiru: Jsem egoista. Nikdo mě nemá rád, jen ta jedna to dokázala.
Píítrušák: A s tou se bavím i já xDD Naše malá Yu♥ A jinak mám pár dalších, nic moc obřího, ale stačí to. Ti ovšem Chiru nemají moc v lásce.
Chiru: Nechápu proč T_T ..Zdrž se komentářů..

Otázka osmá: Nepřátelé?
Chiru: Každý, kdo je nepřítelem mého drahého je i mým nepřítelem. Pak je tu pár osobním věcí, jako například Uchiha Sasuke. Toho doopravdy nemohu vystát a těším se na den, kdy ho pošlu na onen svět. *Počkat, tam vlastně ne! Tam jsme i my T_T*
Píítrušák: Nepřátelé ani ne. Mě s úspěchem každý ignoruje, ale o nepřátelství bych přímo nemluvila;)

Otázka devátá: Věc, kterou nikdy neuděláte?
Chiru & Píítrušák: Nikdy nezradím člověka, kterého mám ráda.

Otázka desátá: Roztomilé. Nějaká poslední slova?
Chiru: Na umírání se ještě necítím xDD
Píítrušák: ..Omluvte ji, je to idiot. Dobrou noc;)


..Otázky jsou sebrané z náhodných meme na deviantu xDD
Jo, já vím, hrůza, ale už mě fakt nenapadá, co psát xD

Žádné komentáře:

Okomentovat