neděle 20. března 2011

Další aktivita

Baf!
Ach ano, zbláznila jsem se. Už třetí článek za poslední tři dny8-) Sice bude opět o ničem, ale stále mám potřebu psát.
Wííííí♥ Ano, vážně jsem se zbláznila. A ještě ke všemu mě postihla další obsese. Čehož jste si mohli všimnout již níže. Tales of the Abyss mě prostě dostalo. To už se mi dlouho nestalo xD Docela bych si zahrála i tu hru, jenže všichni víme, jak moc mi hry jdou. Jsem absolutní antitalent a jediné co umím hrát je sims xD A ještě zumu, ale k té až později xD
Vyjádřím se k obrázku. To naprosto rozkošné zvířátko nazývané roztomilým malým Džejdem, to je prosím prasokrálík. Jo, v češtině to zní otřesně, v angličtině je to rappig a v japonštině buusagi xD A ten mladý muž, co je z něj udělaný, to je prosím císař T_T Peony Upala Malkuth IX xDD Waháá, pamatuju si i jeho jméno, vidíte, jak jsem na tom závislá. On prosím tyto tvory chová. Má jich v paláci plno. A nejvtipnější je, že jim dává jména podle lidí, které zná, proto se to stvořeníčko jmenuje Jade. A chudák opravdový Jade je z toho na prášky xD Jenže oni se prostě musí jmenovat podle jeho známých - lépe se to pamatuje xD Což je dobrý důvod xD
Připravte se na to, je docela dost dobře možné, že s ToA budu otravovat ještě nějakou dobu. 26 dílů a jaký vliv to na mě má xD

Nyní nadešel čas pro Zumu. Přesněji Zuma Blitz. Geniální hra, kterou naleznete na xichtknížce. Naše začátky nebyly snadné. Když mi ji Gába představila, odbyla jsem ji s tím, že her na podobném principu je na internetu spousta. Vypla jsem to a tečka. Jenže už o pár dní později se dostavily abstinenční příznaky. A já chytrák, místo toho, abych odolala pokušení, jsem si tuto hru pustila. A hádejte, co se stalo? Od té doby jsem jako maniak, neuběhne den, abych si nezahrála aspoň jednu hru.
A co je vlastně cílem? Žába sestřeluje barevné kuličky T_T Rozkošné. A u toho trávím noci. Místo abych se učila xD ..Takže, tuto hru nedoporučuju nikomu, kdo má ještě nějaké plány do života.

Už dlouho jsem vám nepředložila žádnou píseň, tak tady jednu máte:


..Nejradši bych ji nikdy nepřestala poslouchat. Vlastně i SID jako takové. Ačkoli mám radši ještě trošku tvrdší hudbu, jich bych se nikdy nevzdala♥ ..Mamka je sice nemá ráda, protože jí to přijde strašně uspávající, ale co mi po tom. Jí se nelíbí nic. Nemá ráda Gakupa:(

Hmmm, pamatujete na včerejší Anise? xD Tak k ní ještě tu noc přibyla i její sokyně Arietta. Opět jsem si nemohla pomoct a nakreslila ji tužkou. A opět to dopadlo katastrofálně. Navíc stejně jako u Anise platí to, že v reálu to vypadá 100x líp.
Arietta nemá nohy, jako tomu bylo i v případě Anise, protože pokud mi něco opravdu nejde, tak je to kreslení končetin xDD Také jsem jí upravila oblek, jelikož ten původní mi prostě nepřišel dokonalý (ojeje, můj drahý na mě má opravdu špatný vliv - viz. ep 191, bleach xD).
Pak jsem ještě chtěla kreslit Ljůka, ale myslím, že ho miluju natolik, že jej nenakreslím, protože bych nechtěla poničit jeho dokonalost svou nedokonalou reprodukcí xD

Končím, myslím, že už jsem toho napsala zase více než dost.

btw. Všimli jste si, že jsem přidala úžasnou anketu? xDD Ani nevím proč, nudila jsem se, tak jsem ji tam prostě vložila, nevěděla jsem otázku, tak jsem dala tuto, klasika xD Mohlo to být ještě něco ve stylu 'klikni, jestli tu jsi', takže myslím, že věk je ještě pohoda xDD

Péé, Chiru Granzová, Luke Fon Fabre - Curtissová xDD

Žádné komentáře:

Okomentovat