středa 4. srpna 2010

Rychleeee


..Hello, hello xD
..Žádní trpaslíci nejdou, ale v rychlosti se pokusím nastínit situaci.
Není čas!! Nejlíp svou situaci vyjádřím písní: "Chvátám, chvátám, nemám chvíli klid. Já tam, já tam dávno už měl býýýýt.. etc, etc."♫♪♫
Ani nvm, co mě tak zdržuje na mé pouti životem, nejspíše to bude má neustálá potřeba spát, dále práce, High school of the dead (i o prázdninách musím myslet na školu, ale řeknu vám, takhle by se mi to líbilo xD) a v neposlední řadě také Avatar, který mě velmi obtěžuje, protože mám velkou závislost na princi Zukovi xD A jeho děva mě taky bere (a to ani nejsem lesba xD) - Mai je prostě bezva holka a někoho mi strašně připomíná xD. Zabral mi mnoho času, celých pět nocí. A protože jsem líná, tak se mi jej nechtělo hledat v češtině, tak jsem se dívala v angličtině. A to zase můj um posunulo o kousek výš, protože do té doby jsem byla zvyklá jen na anglické titulky 8-)..

Joo a abych nezapoměla xD
Dovolte mi představit krále Jelimána, všech lemurů samozvaného pána a tak dále, a tak dále xD Tím jsem jen chtěla říct, že kromě Zukouše a Mai♥♥ teď trpím tučptákománií a každý večír sedím u televize a dívám se na Tučňáky z Madagaskaru xD Skipper, Kowalski, Vojín a Rico prostě dostali mé srdce♥

A to je důvod, proč nemám na nic čas xD

A teď mě omluvte, jdu spát xD

Dobrou noc přeji všem mým poddaným xD

Žádné komentáře:

Okomentovat