pondělí 18. října 2010

Dopis xD


4 komentáře:

  1. To se nedá přečíst.xD "že to skoro nikdo nepřečte" háhá..jo.:D POslední věta, poslední slovo("možná" nemyslím)..co je to?:D
    Jinak, jsem to nějak jakž takž bez úhony přečetla..:D
    A pak nepřečtu slovo po "malování" hehe..:D
    Jináč,co se ti na tom líbí?:D
    A ještě jináč.: Toto video!!<3
    http://www.youtube.com/watch?v=25g6pVup7Lw
    btw. buď někdy na icq.xD

    OdpovědětVymazat
  2. Tak zrovna ty oči tam jsou naschvál.xDD
    Ale ajni tak se nepovedly.xDD

    OdpovědětVymazat
  3. "Hellou mí drazí přátelé xD
    Už jsem asi tak líná, že se mi ani nechce psát na klávesnici - moc složitého pohybu xD
    Co na tom, že mé posrané malování absolutně nestíhá mé pohyby - čehož je možné si všimnout u některých háčků a čárek. A co na tom, že to stejně nikdo nepřečte (některá slova nepřelouskám ani já xD)
    Tak přeju pěknou noc
    Granzová xD♥
    btw.: Přijde důležitý post o mém bývalém=-O (Možná)"

    ..Stačí? xDD

    OdpovědětVymazat
  4. Aháá!:DTak tu poslední větu, to byla fakt novinka!:D Tu jsem nerozlouskla..:D
    Co na to video říkáš?:D

    OdpovědětVymazat