sobota 2. října 2010

Bez názvu

Hello mí drazí♥
Už jsem se Vám dlouho neozvala, tak to musím napravit. Jediné, co mě štve je to, že to dělám jen tak z povinnosti. Anebo možná ne.. Možná to je nějaká šílená síla, která mě neustále nutí psát, i když slova docházejí. Nutí mě kreslit, i když ruce neposlouchají. Vysmívá se mi, jelikož ví, že nejsem schopna ničeho. Napsat srozumitelnou větu, nakreslit obrázek hodný 17ti letého dítěte. Nejspíše brzy pojdu na absolutní psychické vyčerpání, pokud něco takového jde xD Ze začátku to vždycky vypadá docela dobře, že by se snad mohlo zadařit, ale na konci je zase jen černočerná tma, ticho a nicota. A pokud mi někdo rychle nedá prázdniny nebo aspoň těžkou nemoc, díky které nebudu muset navštěvovat školu, tak mě asi fakt klepne:-X

Ale teď abych nebyla pořád tak depresivní xD Už mi z toho simsu hrabe. Sedím tu, chystám se napsat další větu a místo abych začla normálně psát, má ruka automaticky vyletěla směrem k numerické klávesnici, konkrétně číslům 1, 2, 3, 0, kterými se ovládá ve hře čas xD A tohle se mi stane třeba i 10x za večer xDD Možná mi chce někdo naznačit, že už bych toho měla nechat xDD

To je pro dnešek vše, až mě něco napadne, tak se ozvu;)

Granzováááááááááááááá♥

5 komentářů:

  1. já si taky dnes hrála. naším bytem se neslo" KYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA":DD
    Jelikož jsem si udělala uplně úúúžasný yaoi páár♥
    MucQ!:D:D:D

    OdpovědětVymazat
  2. Hm, no moment!!:D
    Ty se jmenuješ Granzová??:D

    OdpovědětVymazat
  3. Jistě:-X Co to je za blbý dotaz:-X Se svým manželem sdílím i jméno xD

    OdpovědětVymazat
  4. Anonym.:D
    Hmm, to je to s růžovejma vlasama z bleach, né?(Ne že bych měla něco proti barvě vlasů:D Moji milenci mají od šedivé, přes zelenou až po tmavě modrou.:D

    OdpovědětVymazat
  5. To:-X Proboha, ty chceš dostat pecku xDD Moji většinou měli normální barvy vlasů, tohle je vyjímka xDD Jsem anonym, ptž jsem to psala ze školy a nechtělo se mi přihlašovat, ptž je to moc složité xD

    OdpovědětVymazat