pátek 15. října 2010

Plný úhel má 2π radiánů – to je 360 stupňů..!

Hňah, hňah xD

Poprvé za posledních 7 let vím, co děláme v matice xD A své znalosti uplatňuji poněkud zvláštním způsobem. Pojmenovávám myšičky. Ano, ano, Sendrs vymyslel úžasné jméno pro naši myšku, tak já jsem pojmenovala tu druhou♥
..Takže mám tu čest Vám představit Pípůl a Třipípůl.. Aneb sinusoidy vládnou světu xD (A až potom bratříček Rusko xD) ..Chudáci, pak jsem je sežrala a s jejich ocasy v pusince jsem si hrála na sumce xDD

4 komentáře:

  1. Masochistóóó! A neříkej že nejseš uchyl..:D

    OdpovědětVymazat
  2. Jó a sdílím tvojí uchylku v bílých pláštích!:D
    Kdyžtak se ti vyfotím..:DSedim tu a píšu..:D

    OdpovědětVymazat
  3. jakože, tu sedm a píšu v bílém plášti..:DD

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji, ale není. Můžeš mi pochválit akorát světlo.:D
    To říkáš téměř u každého článku, jak je to možné?!:DD
    Jo, to video chceš?xD

    OdpovědětVymazat