pátek 29. října 2010

Kyaaaah xD
Budu používat divná slova, která ani slovy nejsou, jen abych vyjádřila svou neskutečnou radost z volných dnů! xD Konečně to nastalo, sladké dny skoro-nic-nedělání, spaní do X hodin a nepotřeba mýt si hlavu xD Škoda jen, že musím chodit do práce, takže občas se teda umyju xDD
Ovšem! K té práci. Včera za námi přišel pán z revize, a dostali jsme 3!! No chápete to? 3! Naše práce byla konečně oceněna! Jsem přešťastná, hned jsme to taky byly s Verušákem řádně zapíti. Vyzkoušela jsem novinku - melounového amundsena (když já jsem na ty melouny tak ujetá xD). Celkem dobroučký, ale na mého melouna to nemá xD A ani můj melounek nemá na vodku - protože ta nikdy nezklame. Ale nebudu se tu rozepisovat o své lásce k alkoholickým nápojům, když vlastně ani pít nemůžu, že xDD
Víte, jak je strašně super kreslit neostrouhanou tužkou? Ne? Tak to zkuste.. Člověk by to neřekl, ale ono to fakt jde xDD Ale myslím, že zase začnu strouhat. Jenže ono to je složité, komu se chce zvednout z židle, hledat batoh a pak v tom nehorázném bordelu ještě najít strouhátko? Moc složité. Navíc si musím koupit nové, patamu što tohleto je fakt nějaké zvláštní a láme všechno, co se pokusím ostrouhat. Ale nevím, jestli jsem o tomhle nevyprávěla už tenkrát, když jsem někde na Slovensku nechala své staré a milované♥:'( Třeba ho Gejba najde, když tam teď jeli. A hlavně doufám, že přiveze nové veselé historky xD
..Nudím se. Do teď jsem hrála sims, s malými přestávkami na stěžování si na twitteru, jak nevím co mám poslouchat. Nakonec jsem se rozhodla pro již osvědčenou kvalitu z východu xD Tzn. Shinkou Shuukyou Gakudan NoGoD. Každý ví, že je miluju. A že na last.fm patřím k top posluchačům xD Možná někomu leze na nervy, že už nedokážu poslouchat nic 'normálního'. Ale co je normální? To co nám vyprodukují na západě? Hey, mně už je jedno, říkejte si, že vypadají jako baby, že zpívají jak po kastraci, taky se neseru do vašich věcí!:-X Teď jsem úplně nabuzená a někoho bych zbila xD Ani netuším, kde jsem tu náladu vzala. Nuže, jdu si zabušit do muže xDDDDDDDDDDDDDDDDDD Dobře, ne xD Chtěla jsem jen, aby to znělo drsně xD Jdu ležet, spát, přemýšlet.. Domyslete si co chcete xD I když to s tím mužem bych brala na prvním místě.

Péé GRANZOVÁÁ♥

Ps.: Kdyby jste někdo měli nějaký nápad, co mám poslouchat, sem s ním! xD

1 komentář:

  1. Já vím, taky teď kreslim neostrouhaně..:D
    3? to je nějak extremně super?:D No, 3 je dobrý, tak je to asi dobrý.xD
    VIdiš, výhoda noťasu, mně to shazovat nejde, takže buď hraju nebo nic.:D
    Hmm, já je..neznám.:DD
    Já momentálně poslouchám Alesanu.:D

    OdpovědětVymazat