čtvrtek 9. prosince 2010

Kri-ze~

V jednu chvíli můžete být geniální a bůh a za chvíli je všechno jinak. He? Ještě tak před dvěmi hodinami jsem měla dokonalou náladku, všechno bylo bezva a vysvětlovala jsem Sendrsovi, jak těžký mám život:

ErRoR!, 8.12.2010 23:06:46:
zajisté máš pravdu :-D

PiitRush*, 23:06:54:
Jako vždy:-D

ErRoR!, 23:07:10:
tak neasy :-D

PiitRush*, 23:09:27:
Náhodou:-D Já mám tak v 97% případů fakt pravdu, a nikdy to nikdo neuzná:( Mám fakt smutný život:-X:-D Neuznaný věděc v akci:-X ..Lidi by mě měli více poslouchat:-X:-D Jsem génius, dokonalá bytost:-D Bůůůůůůůůůhh:-D

ErRoR!, 23:11:53:
já tě uznávám bro ;) a občas tě i poslouchám;):-D...ale nyní poslouchám vánoční písně :D:D

Dokonalá chvilka. Jak dlouho že nám to trvala? Hodinku? Pak jsem zalezla do vany a něco se zvrtlo. Začala jsem uvažovat, přemítat a hodnotit svůj dosavadní život (protože je mi skoro 18, a za chvíli stejně umřu xD). Co jsem dokázala? Za 18 let jsem nedělala nic, co normální lidé dělají. Někdo chodí na pařby. Já sedím doma. Nestěžuju si. Vyhovuje mi to. Ale pak, když se náhodou dostanu do společnosti, nedokážu se bavit s nikým. Prostě konec, tečka. Potkám někoho, s kým bych se strašně chtěla seznámit, ale bojím se na onu osobu promluvit. Nebo já nevím, jestli je to strach, ostych nebo jen moje blbost. Třeba jednou, možná to vyjde. Ovšem rozhodně nebudu ten, co udělá první krok. Hmm, když nad tím tak přemýšlím, těch osob bude vlastně více. Jo, je. Ještě, že mezi námi existují lidé, kteří jsou průbojnější než já a nebojí se oslovit. Většina lidí se na mě kouká jako na blázna. Magor, co kdyby nechodil na brigádu, sedí celé dny doma a kreslí, popřípadě píše, kouká na anime nebo čte. Asi jsem se zasekla někde na nějakém vývojovém stupni. Ale zase mi to nevadí. Otázka tedy je: Jsem normální? A zkuste hádat odpověd xD Ne, nejsem. Nevidím důvod, proč být. Proč dělat něco jen proto, že to dělají ostatní. Ale jedna věc mě možná mrzí - že je kolem mě tak málo lidí, se kterými bych si mohla popovídat. Občas, když se nudíte, napsat sms, dočkat se odpovědi a mluvit o úplných hovadinách. A o čemkoli. A vědět, že vás ona osoba poslouchá a.. Já nevím, zase jsem se ztratila v myšlenkách. Je čas jít spát. Vánoce jsou na nic. Ale ještě něco! xD

Cítím lepší náladu♥ Ten blog je kouzelný! A to, když jsem ten článek začínala psát, jsem s tím chtěla seknout. Ne s článkem, ale s celým blogem. Odejít a už se nevracet. Nuže, nálada se trochu zlepšila a tak mám dotaz.. Co mám koupiti mamince a tatínkovi k Vánocům? xD Jsem bezradné dítě. Evánek dostane peníze na mobil, ale pro ně prostě nevím. Nápady?? xD

Díky za vyslechnutí, Píítrsn Chiru blbec magor Granzová♥



1 komentář:

  1. ..Kdo je vůbec z toho Plzeňskýho kraje?xD
    Chachá.xD Škoda, že nevím kdo to je.xD
    Je to někdo..mužského pohlaví, né?:D
    Ano, jsi dokonalá bytost a bůh.:*
    Ale smiř se s tím, že já taky.xD
    T-Tobě je skoro 18?xDD A že o tom nevím, dosud jsem si myslela, že je ti 6. To je překvapení.:O
    Ne, dobře, dobře.:D
    Ale s blogem si nezkusíš seknou, abys věděla!:X
    Mě tvoje články hrozně baví.:D Pokud nejsou depresivní, you octopus!(Hrozně se mi to líbí v aj.:D), přestaň mít depku, či co to vlastníš.xD
    Hahaaaa, vidím svoji budoucnost.xD Tedy, ono je to tak už teď, ale myslím že tak zůstanu.8D
    Hele.D: Tak já ti napíšu sms, ale ne ze svého mobajlu, otec pořád..čeká. Debžžžot.
    Mamince kup yaoi mangu a otci naušnice.:D
    Já to tak dělávám.xD(Kromě toho yaoi, to bych se teda zakopala a zavřela za sebou poklopec od rakvičky.xDD)
    Ale jestli to chceš myšleno vážně, tak to kup naopak.:D Ale otci bych nedávala yaoi, ale nějaké obyčejné hentaiko, nebo yuri.:D

    OdpovědětVymazat