čtvrtek 16. prosince 2010

Veselé Vánoce

Hohoo xD Jak jsem slíbil, tak také vykonám 8-)
Official TOP 5 mých nejoblíbenějších vánočních písní (když nepočítám obyčejné koledy xDD T_T).

Bylo moc těžké to seřadit, jelikož mám rád všechny, ale nakonec jsem to dokázal xD

Sooo..

..Těšíte se? xDD

5th place: My Chemical Romance - All I want for Christmas

..Samozřejmě, tato píseň existuje v mnoha verzích, ale já jakožto správné ex-emo miluji tuto♥ *Momentálně jsem velmi fascinován barvou Gepových vlasů xD*

4th place: John Lennon - Happy Xmas (War Is Over)

..Těžko říci, jak se John ocitl v mém žebříku, ale to je prostě klasika.. To mě vždycky dojme xDD

3rd place: The Darkness - Christmas Time (Don't let the bells end)

..Tady už to začíná být hodně těsné, protože tahle, a další dvě následující jsou prostě dokonalé xD btw. Že ten pán zpívá jako Freddie?? xDD (Mercury, Queen, kdyby někdo nevěděl T_T)

2nd place: The Wombats - Is this Christmas

..Nechtělo se mi hledat official video, ale myslím, že i takhle to stačí.. Prostě wombaté, to jsou naše vánoční lásky♥


A finally, dostáváme se k no.1 našeho super extra vánočního žebře, na kterém se nemohl umístit nikdo jiný než..

..počkej si..

1st place: Simple Plan - Christmas list

..Nic není dokonalejší, než tato píseň! Přesně to všechno vystihuje xD Jak řekl Sendrs: "Jestli chcou kluci opravdu tolik věcí, tak to fakt nevím, co mám tomu Lukinovi dát T_T" (Nebo tak nějak xD)



Ach jo, rychle nám ten rok utekl. A musím uznat, že byl docela dost zajímavý xD Sice máme do konce roku ještě něco přes dva týdny, ale to už je chvíle:( Těším se na kapříka milé děti♥ Dneska mám vážně vánoční náladu xD Dokonce i hodný jsem xD


Chiru se pro dnešek loučí, neptejte se, proč jsem měla potřebu hovořit v celém článku v mužské osobě xD To jsou prostě chvilkové nápady xDD

Péé♥

1 komentář:

  1. Velmi se těšíme.:D*To budu všechno poslouchat?xDD*
    Á!MCR! To by se snad dalo poslouchat.:D
    Ajó, dá se to poslouchat.:D
    2.Ah tak, klasiky.:D Dá se to poslouchat a to jsem dokonce z jiné věkové kategorie!(Ne z 60.lét.xD..Já vím, že přeháním.:D)
    Jejky, ty se pohybuješ v dávných časech.xD
    Jistě, že vím, kdo je Freddie Mercury.-.- Nejsem úplně blbá!D: A jo, zpívá trochu jako on..*Né že bych to poslouchala, matka mi to v ukrajině pouštěla.*Ale mám díky své starší sestře(34)nalepené na skříni nějaký plakát o jeho úmrtí, nejspíše z popcornu.:D
    Dobře, tohle na 2. už se mi líbí více.:D
    Bohužel skupinu neznám, ale tak což..
    Ah ano-Simple Plan! Ty mám ráda.^^ Skvělá píseň.♥
    Kapr? Blé.xD Já nerada ryby. Na talíři teda.:D
    Je to fajn, aspoň si nebudu připadat homosexuálně.xD *Ne že by mi to vadilo.xDD*

    OdpovědětVymazat