sobota 11. prosince 2010

Odpověď na komentář

xDDD Ta holka se zbláznila xD V životě jsem neviděla někoho s tak dlouhými komentáři xD Ani ty moje nejsou tak dlouhé, většinou xD

Granz? Z které je to vlastně země?
Hueco Mundo xDDDD

By stejně nešlo.xD "Bože, kde jsi?":D
Občas to někoho napadne xD Ale fakt, neříkat mi tak, je to rozpakoidní xD

5.2.? Dííííky! Teď si připravím dárky.:D
Nemáš tu adresu, kam to pošlu?D:

Co mi dáš?8-) Ti ji pošlu na icq xDDD

Hermafrodit?:D:D:D
[hermafrodyt, řečtina], androgyn, obojetník – organismus se znaky obou pohlaví, se samčími i samičími pohlavními orgány, které produkují samčí a samičí gamety buď současně, nebo v různých obdobích životního cyklu; například hlemýžď.
..Legrácky xD

7B8? Co to vůbec je?xD
7. ročník osmiletého gymnázia, béčko. Jinak taky třetí ročník střední školy. Nebo septima B. xD..Vyber si xD

15. Dobrá.:D A neurážej.xD Já jsem sice v šesté, ale i tak.:D
Neurážím xD

Ty máš nike-jizvu?xDD Značková každým courem.:DD
Jj, jsem se jak jsem byla mladší řízla nožem do prstu.. A je tam po tom jizva, co vypadá jak logo nike xDD

Levačka?:D Jé! Skvěle se doplňujeme.:D
Seš pravačka? xD To se ale doplňuju se skoro každým xDDDD

Jej, taky chci morče a kočky.D: Nějakou mi přivezeš.>:DD
Kočky už nemáme xD Od té doby, co bydlíme v bytě.. Ale morče tu ještě je♥ Bobínek♥

Pokemon bejby, sexy věc.;DD
O tom není pochyb xD

Až se stanu režisérkou, budeš mít koukání na filmy povinné.

Jasnýý.. xD

Jé! Máš stejné oblíbené barvičky jak já.8D
To jsem happy xD

Rap taky neposlouchám.. kromě Rytmuse. Ten je skvělý!8D
Bléé Rytmus xD Bléé rap xD Bléé hip hop xD

35. Myslím, že měli na mysli boyfrienda/girlfreiendku.:D
To je jedno xD I tak je to blbost xD

Nemáš oblíbenou restaurci? Až se uvidíme, někam tě vezmu.:D*Jo, uvidíme se!8D..Ne, neuvidíte, jsi blbá?-Jasné, 5. promluvila.-.- Sklapni pesimistko.:P-Haha, no však abys nebyla zklamaná.:D-*Vzala do ruky müsli svačinku*-*zdrhá*Já nic!*
Tak víš co, já sežeru všechno a všude xDD

Kaufland.xDD Kde nakupuješ oblečení?-V Kauflandu.xD
Ve čtvrtek jsem si tam koupila silonky a ledžííns *legíny T_T* ..Tak víš co, mě už z té práce hrabe, já to tam mám ráda♥

Jé! Conversky.:D . . . Máš?!
Jen od našich vietnamských přátel xD Nechce se mi za ně dát 1400, abych je pak za pár měsíců zničila, jak je u mě zvykem xD

Proč jsi tak šťastná?:D
Já jsem pořád šťastná, pokud zrovna nejsem smutná xDDDD

Pláště jsou nejlepší!8D
Jasná páka, kamaráde xD A když pod ním nemáš nic kromě podprdy a kalhotek, tak je to ještě lepší xDDD

Hranoly a čáj!♥
♥ Earl Grey z mého spešl tékané (nvm, jak se to píše) hrníčku se zabudovanou lžičkou a poklopem xD

Myslíš na pervezárny? Chceš dělat, na co myslíš?:D Tohle mým rodičům neříkej.:D
Uhodla xD *něco o trojce, můj manžel, ten co jsi mi ho posílala, lááláááálááá xD, jsem zticha xD* Ne, tohle jim fakt říkat nebudu xDD

Co jsi tam viděla o půlnoci?xD
Nic moc T_T

Spodní prádlo?:D Nechceš se mi vyfotit?:D*Šmrncovní pohledxDD*
Radši ne xD

Děti?:D A nechybí ti Alejandro?:D
Ne xD Chápu, že to vypadá, jako by to mělo něco s Gagou, ale pravda je taková, že Roberto je to proto, že to zní úchylně a Fernando jaok Ferda Torres xD ..Ten fotbalista xD Gába ho miluje (Ale ne víc, než toho jejího pana B)

Nechceš auto?:D Já auto chci.. Lamborghini gallardo.:D:D
Nejlépe Nera seite vorne.♥

V autech se nevyznám a nezajímají mě xD Já ráda cestuju busem nebo tramvají♥

To je ale fuj růžová.xD
Jiná tu není xD Můj muž je stejně taky fuj xD

Hej, ale celkem by mě zajímalo, jakého kluka podle tohoto popisu v REÁLNÉM světě najdeš.:DD
Dobrý popis ale.xD Magor, magor, magor.xD

Řekla bych, že žádného xD Ale co už xD

Já ještě nekouřila!:P A nehodlám.*tečka s vykřičníkem.xD*
Jednou to musí každý zkusit xD Prostě musí xD Ale je to fuj.. Vodárna je mňam, ale cigára fuj xD

Ve školce? Tak maximálně s plyšákem, ne?:DD
Nee xD

83. A zkusila by sis zlomit mi srdce!8D Bys koukala!8DDD*sadista*
Tobě bych to neudělala.. Nikdy!♥

Jéé! Chiru plakala! Jakto? Taky urazili tvoje auto?xD
Ne xD Chiru je prostě extrémně citově labilní xD

Nerada anděly?D: Já jsem anděl! Co si to dovoluješ?D:>
Ty a anděl? Dovol mi, abych se zasmála. Hahaha xDDD

98. No, víš.. Polibek je to, co (většinou.xD) předchází před yaoi scénou:D
A rande jsou dva lidi co si strkaj vidličky do pusy.(No, nejen vidličky..) Smíchej to a máš to.:D

Aha, to je to co jsem vždycky přeskakovala xD Já viděla jen ty věci v puse (a jiných tělesných otvorech xDD)



..Kromě toho, že je to odpověď na komentář je to vlastně i rozšiřující text xD

1 komentář:

  1. Ta holka?xD Mám jméno!xDD
    Hmm, to neznám, nezajedeme si tam někdy na dovolenou?:D
    Bože, vážně?:3
    Vím co je to hermafrodit.>:P
    Hmm, mě se nechce psát.xDDDDD
    Dopíšu to příště.:D

    OdpovědětVymazat