pátek 10. prosince 2010

Máte to! xD

Vy o mě nic nevíte! Tak tady to máte xD


1. Celé jméno: Chiru Granz
2. Přezdívky: Bůh (Ale neříkejte mi tak, uvádí mě to do rozpaků xD)
3. Narozeniny: 5.2.
4. Místo narození: Porodnice
5. Znak zvěrokruhu: Vodnář
6. Pohlaví: hermafrodit
7. Třída: 7B8
8. Škola: Gymnázium Ostrava - Hrabůvka (nebo já vlastně nvm, jak se to jmenuje xD)
9. Funkce: Stjúdnt a skrytý bůh
10. Město: Ostrava
11. Celé nick jméno: To nepotřebuju xD
12. Barva vlasů: Hnědá, někdy trochu zvláštní
13. Délka vlasů: Přiměřená, neumím to popsat xD Asi po ramena, možná xD
14. Barva Očí: Hnědá 8-)
15. Hlavní rys: Božskost a inteligence na úrovni páté třídy
16. Výška: 168,5 cenťáčků
17. Jizvy? Pravý palec na ruce - moje nike jizva xD
18. Brýle? Nepotřebuju
19. Piercing: nět
20. Tetování: nět
21. Pravák nebo levák: Levačka:-P
MOJE "POPRVÉ"
22. Můj první nejlepší přítel: Těžko říci, přátelé xD
23. První cena: Těžko říci xD
24. První sport kterému jsem se věnovala: Nikdy jsem nesportovalo
25. První domácí zvíře: morče, pokud nepočítám nespočet koček xD
26. První dovolená: Těžko říct
27. První koncert: My Chemical Romance xD
28. První láska: Eš Kečem z Oblázkového města xDD Nedělám si legrácky xD
OBLÍBENÉ
29. Film:
Od Tima Burtona a pak nevím, na filmy moc nekoukám xD
30. TV pořad: Mé miláčky v TV nedávají (díky lesnímu duchu), vlastně kromě Bleache♥ (Ale na toho tam fakt nekoukám, jelikož animax mám stejně němý xD)
31. Barvy: černá, červená, bílá, šedá, filajová
32. Rapper: wtf?!
33. Skupina: Těch je moc xD (http://www.last.fm/user/Chiru-sama)
34. Písnička: momentálně nejspíše Daughter of Evil, Ranbu no Melody, Aikagi a Koakuma Heaven♥
35. Přítel/kyně: Oblíbený přítel nebo přítelkyně? xDD Co to je? xD Tak snad jsou to mí přátelé proto, že je mám ráda všechny, tak fakt nvm xD
36. Sladkost: Nic moc..
37. Sport: T_T
38. Restaurace: Nemám
39. Oblečení: To mé - nic extra, plno košilí, ale plánuju velké změny xD
40. Obchod: Kaufland, protože je to můj život, že xDDD
41. Předmět ve škole: dějepis
42. Zvíře: morčata a všichni roztomilí hlodavci + chlupaté fluffíčkaté kočičky xD
43. Knížka: Jako již tradičně, Harry Potter
44. Časopis: nečtu
45. Boty: conversky
PRÁVĚ TEĎ
46. Pocit:
Vnitřní človíček hopsá radostí
47. Potřeba: Spánku xD
48. Jsem s : ..se svým pláštěm, protože jsem nenašla triko ani kalhoty xD
49. Jím: hranolek xD
50. Piju: čajíček♥
51. Dělám: píšu tohleto a poslouchám LM.C
52. Online? Jsem xD
53. Poslouchám: D - Taiyo Wo Okuru Hi (LM.C dohráli xD)
54. Myslím na: perverzárny xD
55. Chci: dělat to, na co myslím xD
56. Koukám na: Z okna (a u toho píšu T_T)
57. Mám na sobě: spodní prádlo a chemikálií plášť xDD
BUDOUCNOST
58. Děti?
2 - Roberto a Fernando xDD
59. Svatba? Velká a husťácká xD
60. Místo, kde chci žít? Z reálných? Inglend♥
61. Auto? Nechcu:-P
MŮJ VYSNĚNÝ KLUK/HOLKA
62. Barva vlasů:
Haha
63. Délka vlasů: jako já xD
64. Barva očí: To je jedno
65. Výška: Pokud nebude mít 150 cenťáků, tak je mi to jedno xD
66. Roztomilý nebo sexy? všechno dohromady xD
67. Líbat nebo dívat? Dívat na co?! =-O
68. Objímat nebo líbat? Všechno dohromady xD
69. Oblečení: Jeho? Nejlíp žádné xD
70. Hravý nebo vážný? magor xD
71. Romantický nebo přirozený? magor xD
72. Tlustý nebo hubený? pro lesního ducha, hubený xD
73. Něžný nebo vášnivý? magor xD
74. Přelétavý nebo snadno se vázající? Jen můj♥ Takže je to jasné xD
75. Zábavný nebo nudný? Tak nudný, až to bude zábavné
76. "Dělač problémů" nebo "Pan Tichý?" Tichý dělač problémů
UŽ JSEM NĚKDY
77. Políbila cizího člověka: Ne, nejsem Sendrs xD
78. Pila alkohol: Jasně, že jo:-P
79. Kouřila: To snad zkoušel každý, ne? xD
80. Utekla z domu: ne
81. Něco si zlomila: Srdco:‘(
82. Chodila s klukem? Ve školce? xD
83. Zlomila někomu srdce? Jo, protože já jsem fakt typický lamač srdcí:-P *ironie*
84. Pohádala se s někým: Dělám to v jednom kuse♥
85. Plakala když někdo umřel: Yea xD Poprvé, když umřel Jack v Titanicu xDDDDD
86. Plakala ve škole: Jep xD
87. Někoho zabila: Za chvíli to přijde, že xD
88. Zamilovala se: Neasy :-P
VĚŘÍM V
89. Bůh:
Já!
90. Zázraky: Já je konám, tak v ně musím věřit
91. Láska na první pohled: Jasnýý xD
92. Duchové: Lesní..!
93. Mimozemšťani: Sendrs je xD
94. Druhé já: Haha xD Píítrsn zdraví xD
95. Nebe: Kouknu z okna a vidím ho xD
96. Peklo: Jo, a nechtěli mě tam, svině:-X Že prej jsem i na ně moc zlá:-X
97. Andělé: Ne:-X
98. Polibek na prvním rande: Co to je za hovadinu? xD
99. Horoskopy: Občas xD
100. Je tu někdo, koho bych chtěla, ale vím, že ho mít nemůžu? xDDDDD *no comment*

3 komentáře:

  1. ježiši.D: Sto věcí.:D No, dobrá, jdu číst. A odpověz mi na komentář.:D
    Au.8D Au!8DD *masochista má ostré zoubky a cvičí na žílách*
    Granz? Z které je to vlastně země?
    By stejně nešlo.xD "Bože, kde jsi?":D
    5.2.? Dííííky! Teď si připravím dárky.:D
    Nemáš tu adresu, kam to pošlu?D:
    Hermafrodit?:D:D:D
    7B8? Co to vůbec je?xD
    15. Dobrá.:D A neurážej.xD Já jsem sice v šesté, ale i tak.:D
    Ty máš nike-jizvu?xDD Značková každým courem.:DD
    Levačka?:D Jé! Skvěle se doplňujeme.:D
    Jej, taky chci morče a kočky.D: Nějakou mi přivezeš.>:DD
    Pokemon bejby, sexy věc.;DD
    Až se stanu režisérkou, budeš mít koukání na filmy povinné.
    Jé! Máš stejné oblíbené barvičky jak já.8D
    Rap taky neposlouchám.. kromě Rytmuse. Ten je skvělý!8D
    35. Myslím, že měli na mysli boyfrienda/girlfreiendku.:D
    Nemáš oblíbenou restaurci? Až se uvidíme, někam tě vezmu.:D*Jo, uvidíme se!8D..Ne, neuvidíte, jsi blbá?-Jasné, 5. promluvila.-.- Sklapni pesimistko.:P-Haha, no však abys nebyla zklamaná.:D-*Vzala do ruky müsli svačinku*-*zdrhá*Já nic!*
    Kaufland.xDD Kde nakupuješ oblečení?-V Kauflandu.xD
    Jé! Conversky.:D . . . Máš?!
    Proč jsi tak šťastná?:D
    Pláště jsou nejlepší!8D
    Hranoly a čáj!♥
    Myslíš na pervezárny? Chceš dělat, na co myslíš?:D Tohle mým rodičům neříkej.:D
    Co jsi tam viděla o půlnoci?xD
    Spodní prádlo?:D Nechceš se mi vyfotit?:D*Šmrncovní pohledxDD*
    Děti?:D A nechybí ti Alejandro?:D
    Nechceš auto?:D Já auto chci.. Lamborghini gallardo.:D:D
    Nejlépe Nera seite vorne.♥
    To je ale fuj růžová.xD
    Hej, ale celkem by mě zajímalo, jakého kluka podle tohoto popisu v REÁLNÉM světě najdeš.:DD
    Dobrý popis ale.xD Magor, magor, magor.xD
    Já ještě nekouřila!:P A nehodlám.*tečka s vykřičníkem.xD*
    Ve školce? Tak maximálně s plyšákem, ne?:DD
    83. A zkusila by sis zlomit mi srdce!8D Bys koukala!8DDD*sadista*
    Jéé! Chiru plakala! Jakto? Taky urazili tvoje auto?xD
    Nerada anděly?D: Já jsem anděl! Co si to dovoluješ?D:>
    98. No, víš.. Polibek je to, co (většinou.xD) předchází před yaoi scénou:D
    A rande jsou dva lidi co si strkaj vidličky do pusy.(No, nejen vidličky..) Smíchej to a máš to.:D

    OdpovědětVymazat
  2. DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:
    "Request is too large" No, tak nic jako..

    OdpovědětVymazat