sobota 14. srpna 2010

Novinky a dojmy xD

Zdárek dementní kamarádi! xD
Za prvé, fakt nevím, jaké bych pořád měla dávat nadpisy, proto se nedivte, když nadpis nebude mít nic společného s tím o čem se píše;) Jsem skoro jako bulvární noviny:)


Za druhé k tématu: Lc5!!!!

zdroj

Víte o čem mluvím? Ne? Tak to jste mimo xD Ale nikdo Vám to nemá za zlé, protože já jsem taky zpomalené děťátko xD


Nuže, jde o to, že Lc5 je nový projekt našeho drahého (ne)známého Miku-a (já nikdy nvm, jak skloňovat xD) z An Cafe =-O. Miku se nám pěkně vyšvih, má drahá kamarádka, které všichni VK zpěváci připomínají ženy dokonce řekla, že už se začíná podobat muži! (Ale bohužel, na její starce nikdy mít nebude - což je dobře, věřte mi..) No ale abych to nevěnovala jen popisu jeho vzhledu (což by mě bavilo, ale..). Kapelka má 5 členů a abych pravdu řekla, vím o nich pěkné a smrduté..nic xD A protože nejsem dobrý detektiv, tak vám ani nic nenajdu xD Kdo chce, ať hledá a pak mi může říct;) END OF PART 1




PART 2


Budu mít svou vlastní fluffy mikinu s ušima xD A doufám, že to bude tak příjemné, jako šahat na osušku s Phineasem a Ferbem (ouu yeaa, mám ji z Englandu a je neuvěřitelná - tohle tady nekoupíte!;)).





A to je vše co jsem chtěla, takže zase nic xD Tak pééčko

Žádné komentáře:

Okomentovat