úterý 24. srpna 2010

Poslední vládce větru



..Aka Poslední vládce větrů, jak tento počin přejmenovala Sandra xD. A řekla bych, že snad měla pravdu xD Ale od začátku *Tentokrát si odpustí Sokkův proslov na téma od začátku xD*

Dnes jsme se vydaly se Sandrou na Avatara do kina. O samotné cestě by se dal taky napsat román, ale myslím, že to je jedno:-P. Nic jsem od toho filmu nečekala, už jen proto, že filmy podle seriálové nebo knižní předlohy nikdy nejsou nic moc extra. Když jsem se pak dozvěděla, že mého milovaného Zuka *slinty slint* bude hrát nějaký ind, tak jsem nevěděla, jestli brečet, smát se nebo blít. Nepochopte to špatně, nejsem žádný rasista, ale pokud někdo z Vás viděl ten seriál, tak mi jistě dá za pravdu, že národ ohně opravdu nevypadá jako národ indů xD

Už začátek filmu byl velmi zvláštní, protože vypustili to, jak se to doopravdy stalo, udělali ze Sokky chytrého, mladého muže (ano, chytrého! xDDD) a Katara vypadala jak zhulená, neschopná holka. Přitom ona už od začátku uměla ovládat vodu na tolik, aby byla schopná nepocákat lidi okolo (pokud se zrovna nepřižene Sokka, který si ale za to může sám, že ano xD). Pak kde se vzal, tu se vzal, se najednou u Severního vodního kmene objevil Zuzu, se svým strýcem Irohem (pro ně výslovnost „Iroem“, pro nás ostatní „Ajrouem“), který vypadal jako ostravský bezdomovec, žádný moudrý, obtloustlý stařík neustále pijící čaj, jak ho známe my seriáloví nadšenci ( ..co Vám budu povídat, ten seriál prostě miluju xD). Ten moc indicky nevypadal, do svého pravého já měl ale taky daleko, jak už jsem popsala xD. Odvedli si drahého Aanga (k výslovnosti už se nevyjadřuju xD) na loď, a tak jej podrobili jisté velice prazvláštní zkoušce, kterou jsem sama moc nepochopila, a totiž že před něj nejprve postavili hořící svíčku, která najednou vzplanula vydatnějším plamenem, poté tam rozlili vodu, která se shlukla do pravidelného kolečka, a nakonec přišel na řadu kámen, který se postavil, jak… no to přirovnání si radši nechám pro sebe xDD




Povídat Vám tady všechno, co se odchylovalo od seriálové předlohy, tak převyprávím celý film. Objevily se sice malé náznaky dění, které by více či méně odpovídaly předloze, ale to bylo tak vše. V podstatě se dá říci, že pan režisér, jehož jméno neznám, ale myslím, že to byl taky nějaký ind xD, vymyslel něco zcela nového. Což by nebylo zase tak špatné, zase bych poznala něco nového, problém byl v tom, že zde byly i zcela vymyšlené skutečnosti, jakože vládci ohně s sebou neustále musí nosit nějaký ten ohýnek, aby mohli svůj živel ovládat, a jen ti nejlepší, jako například generál Iroh, jsou schopni stvořit oheň jen tak z ničeho. Koho jsem zde naprosto postrádala, byl předchozí avatar Rouk (teď nvm, jestli se to tak doopravdy píše, asi ne xD), místo kterého Aang neustále, jako by to bylo to nejlehčí na světě, vstupoval do duchovního světa a vykecával se tam s nějakým drakem. Další chybějící postavou byly bojovnice Kyoshi, v čele se Suki, Sokkovou láskou (jednou z nich xD). Co mě dále zklamalo, bylo absolutní vypuštení jakýchkoli emocí, ať už negativních či pozitivních. Jediné, co se stalo, byl polibek princezny a Sokky na konci filmu. Filmu chyběl vtip, opravdu, několik hodin po konci si nevybavuji jedinou vtipnou scénu.
Už dlouho mě žádný film nezklamal, jako tento. Sice jsem na netu četla, že to nestojí za nic, ale tohle jsem nečekala. Snad jediný, komu se to líbí, jsou náctileté holčičky, kterým je ovšem jedno, jaký je děj. Pro ně je důležitější, že tam hraje jejich upírek Jasper (proboha, vzpamatujte se, je to jen herec!!) a na kvalitu filmu nehledí.

Omlouvám se, jestli je ten článek zmatený, ale psala jsem ho v naprostém rozhořčení (neuklidnilo mě ani shlédnutí několika kreslených dílů xD).
A teď otázka. Viděli jste tento film? Seriál? Co na něj říkáte? Film vs. seriál, kdo s koho?? Dabing na nickelodeonu vs. anglické znění???
PS.: Taky je mi moc líto, že jsem zde nedala obrázky z filmu, ale jednoduše jsem se už na to prostě nemohla dívat xD

Žádné komentáře:

Okomentovat