sobota 21. srpna 2010

Strach a temnota =-O

Nazdáreček;) To je ale tajmený název postu, že? xD Nevím, jestli už jsem to někdy psala nebo ne, ale mám pocit, že jsem se tom někde okrajově zmínila - trápí mě totiž problém s vymýšlením názvů článků xD Ale to je jen detail, o tohle tu vůbec nejde. Můj strach se týká něčeho jiného. Tak tedy k věci.
Všimla jsem si, že poslední dobou začíná přibývat VK "fanoušků" (teď teda myslím visual kei xD), kteří vlastně ani neví o co jde. Za vše asi hovoří článek z časopisu popcorn, kde se nějaké děti vyjadřují ke své nesmírné depresi, že jsou "visus" (to je jak nějaký virus nebo snad co xD), a že je jim moc smutno, protože se jim lidé v okolí smějou a blablabla. Znáte to, ne? Měli jsme to tu už tolikrát. Jednou to bylo emo, podruhé fanoušci Tokio Hotel, ale otázkou je, co přijde teď..? Přivalí se nám tu dav 13ti letých děvčat s šílenými účesy, ptohlašující, jak jsou An Cafe strašně cool a super a jak MucQ milujou Miku-a atd.. (Ještě, že nezažily éru Bou xDD Pak nvm co by říkaly *slinty slint* xD)..? A proč to budou říkat? Protože nic jiného znát nebudou.. Protože budou znát jen to, co jim napíšou v časopise.. V časopise, kde každý měsíc píšou o tom, jak se Vanessa rozchází se Zacem, který měl na ptákovi vyrážku, či co xD.. A proč to tam píšou? Protože to píšou jejich neměčtí kolegové.. A nebude to trvat dlouho, a vzniknou 'visus pravidla', která nám budou nutit pi*oviny, a my co to myslíme vážně (nemyslím ty pravidla, myslím hudbu a tak;)), se můžeme jít zakopat a zůstat v díře, dokud naše milé děti nevyrostou a nepochopí, že jejich štěstí leží někde jinde a tohle byl absolutní omyl jejich života.

Tak, teď jsem se nasrala a je čas zalézt do té díry. Vrátím se za několik let, pééčko xD

PS.: Taky mi visí na stěně plakáty An Cafe a Miyaviho z popcornu, ale jsou tam jen proto, že tam prostě byly, a když už ta příležitost je, tak proč ne, že;)

PPS.: Taky mi chvíli trvalo, než jsem pochopila, jestli to myslím vážně a než jsem opustila svůj Naruto obal (ale nikdy jsem jej nepřestala milovat♥ xDD), ale došla jsem k tomu, a to je hlavní xD

Žádné komentáře:

Okomentovat