neděle 8. srpna 2010

Ryby a samota xD


Krásný noční čas přeji:)
Zrovna jsem si četla pár článků na různých místech internetových vod a dostala jsem chuť taky něco sepsat xD Problém je v tom, že nikdy nevím co:(..

..Věděli jste, že existuje i fugu, která není jedovatá?=-O - Pro ty pomalejší, to je ryba xD
(To jen tak na okraj;))


*UPLYNULO 10 MINUT OD DOBY, KDY JSEM NAPSALA TO S TOU RYBOU A STÁLE NA NIC KLOUDNÉHO NEMOHU PŘIJÍT*

Řekněme, že jsem poslední dobou trochu mimo. Vlastně možná jsem mimo celý život, ale teď jsem si toho všimla. A přišla jsem na to, že potřebuju nějaké nové kamarády (to zní tak..divně xD), se kterýma bych si mohla povídat o věcech, které mě zajímají a věděla bych, že o tom něco taky ví a nebude to jen takové, že mi to odkývají, popřípadě u mého monologu usnou xD Jenže já jsem hrozný člověk. Nejenom, že se příšerně stydím kohokoli oslovit, ale i když danou osobu znám, dělá mi problém vést nějaký rozhovor.. Proto jsem vždycky ten, co sedí v rohu a jen poslouchá. Někteří si myslí, že jsem divná (a to jim vyvracet nebudu;)), ale mě to takhle vlastně i baví. Ale čas od času bych prostě potřebovala někoho, s kým prokecám hodiny, a kdyby to bylo nejvíce super, s kým bych zašla ven a pomlouvala lidi xD Neříkám, že takové lidi teď nemám, to bych si nedovolila 8-), ale chce to někoho, kdo bude rozumět i mé otaku stránce (bože, nevěřím, že jsem to napsala xD, přitom myslím, že na tom nejsem až tak špatně xD).
A proto! Pokud jsi ve věku od XX do XX let a nebojíš se freaka jako jsem já, napiš! xD Opravdu, myslím to vážně. Nic by mi neudělalo větší radost, než seznámit se s někým, kdo ví, že anime nejsou jen pohádky pro předškolní děti, a že manga není jen množné číslo od slova mango xD Hledám lidi, kteří ví, že An Cafe opravdu není parta holek, a že Deidara je muž! xD (Ne, tohle sem nepatří, ale ten proslov vypadal tak pěkně a já nevěděla, čím ho ukončit^^)

A když už jsme o tom mluvili, tak tady něco na veselou náladu xD





Děkuji za dnešní pozornost a všem, kteří by se chtěli přihlásit na to místo vedle mě, při dlouhých rozhovorech a pomluvání lidí, radím ať napíší do komentářů či kontaktují mou osobu na icq (495189152:)).. Toť pro dnešní noc vše xD *SLYŠÍM TO 'KONEČNĚ!' AŽ SEM T_T, TAK PŠŠT*

Žádné komentáře:

Okomentovat