čtvrtek 11. listopadu 2010

Kapitán hvězda..

..princezna Granzová, hlásí extramegasuperduperboží úspěch! Vlastně by tu bylo úspěchů více xD A vše to začalo včera s mým velice sexy outfitem.

Protože posledních několik dní mám nějaký cit pro módu - teda aspoň mně to tak přijde, nevím, co na to ostatní, včera jsem si vyšla do světa ve své Freddie bundičce (samá kožka, army stájlos) a černobílé kárované košili a bylo to skoro dokonalé. K dokonalosti chyběl jen můj 'ztracený řetízek'. Noo, on to asi nebyl outfit zrovna pro tuhle roční dobu. Zima mi sice nebyla (jsem tučpták), ale když jsem večer přišla domů, zjistila jsem, že mě bolí v krku. Ani jsem si nemohla dát myšku krupičku, neboť jsem nebyla schopná nic pozřít. Do rána se má nemoc rozvinula, takže jsem dnešní dopoledne proležela doma a zítra se vydám k paní doktorce. Toť první veselost dnešního dne.

Ten druhý, daleko podstatnější, přišel odpoledne. Již pár dní jsem se chystala navštívit shopping park a koupit si nové botky. A hlavně nový řetízek. Opět jsem stvořila téměř dokonalý outfit. Své zelené sushi triko, Freddie bundu (ano, teď v ní budu chodit pořád xD), palestinu kolem krku a Kurosakiho na kabelce jsem vyměnila za Uraharu, aby mi ladil k tričku xDD Skvěloskvoucí. Několik hodin jsem chodila po obchodech. Zjistila jsem, že můj řetízek již nevedou a na stojanu, na kterém jej měli předtím, mají teď pověšeny kabely:-X Bez bot, bez řetízku, pouze s nálepkama Pokémon (šla jsem se uklidňovat do hračkářství xD) jsem byla odhodlaná koupit si na ten krk cokoli. Nakonec jsem došla k jednomu z mnoha klenotnictví, ve kterém mi padl do oka dokonalý přívěšek - hvězda. Hvězda k hvězdě, že xD Řekla to i paní prodavačka, chudák, nevěděla, jak moc pohladila mé ego xDD Vyplázla jsem 500, k tomu jsem dostala ještě náušnice zdarma a šla jsem si do alberta pro monstra♥ Když jsem přišla domů, nedalo mi to. Někde v hloubi mého kamenného srdce jsem doufala, že mého starého miláčka najdu někde v bordelu kolem postele. Začala jsem se prohrabávat hromadami oblečení a učebnic smíchaných s mou školní prací - spoustou čmáranic, více či méně povedených. A co jsem našla, vzadu u skříňky??! Ano, tušíte správně. Řetízek. Klesla jsem k zemi, smála se jak šílenec a teď plna radosti tu sedím a oznamuji vám to. Protože to si zaslouží oslavu! xD

2 komentáře:

  1. Myška krupička.:DDDD
    Jó, to mě to nejvíc za tenhle týden slušelo ve čtvrtek.^^
    Ty minišatičky.:3
    Ta ženská je šílená, já bych ti to nikdy neřekla!!:D
    MOnstrrr♥
    No, vidíš. Tak jsi ho našla!:D ♥
    happyend!:D
    Joa, což že já nejsem v pravidelných čtenářícha a nějaký misaki ano?!xD
    Misaki..usagi je mnohem větší borec!!:DD

    OdpovědětVymazat
  2. Podnapilé stavy johoho!:D
    Jo, je to hezké.;D

    OdpovědětVymazat