čtvrtek 18. listopadu 2010

Kecy o tom, jak jsem neschopná xD

Zdravíčko pionýři! xD
Jsem tu, opět v rámci možností veselá a připravená splácat nějaký ten článek. Proč jsem se tak dlouho neozvala? Odpověď je jednoduchá - nebyl čas. Bylo plno věcí, které jsem měla na srdci, ale nikdy nebylo tolik prostoru k sepsání článku. No jo, Chiru-blbec nechává vždycky všechno na poslední chvíli, a pak se diví, když to z jejím psychickým i fyzickým stavem jde do análu.
Dnes jsme odevzdávali seminárku do dějepisu. Nebudu už se vypisovat, jaké s tím byly problémy, prostě byly. Za většinu jsem si mohla sama, no a ten zbytek? Škoda mluvit. Nebudu si kazit náladu. Důležité je, že jsme ji nakonec odevzdaly, mé deprese, bolesti hlavy a úzkosti skončily a můžu se vrhnout na věci, které mě baví. Například na Earl Greye xD K tomu se ale dostanu později. Teď ještě dokončím svou dějepisnou část. Řeknu vám, s komunismem na mě už nelezte. Má část seminárky zahrnovala osud pí. Plamínkové, která je považována za jednu z prvních feministek v historii státu. Zasadila se za volební právo žen, zrušení celibátu učitelek a celkově pomohla postavení žen ve společnosti. A za to se jí dostalo čeho? V roce 1942 byla v rámci Heydrichiády spolu s dalšími lidmi popravena. Bylo mi z toho až zle. Když jsem viděla ten výčet lidí, kteří byli zavražděni v rámci 'upevnění režimu', prostě jsem cítila nějakou úzkost. Jsem člověk zlý, ale tohle mi nějak nebylo po chuti. Navíc jsem toho přesvědčení, že nejdřív se musí použít mozek, pak až násilí. Vemte si, že jen ten samý den, v tu samou hodinu bylo spolu s ní popraveno dalších asi 60 lidí. A pak? Ani hrobu se jim nedostalo! Lidé všech věkových kategorií.. Podle mě je tohle určitě část historie, na kterou by se nemělo zapomínat. I když mě osobně to vůbec nebere. Celkově mi moderní dějiny přijdou nudné. No ale konec tak depresivní části.
K Earlu Greyovi. Včera v noci jsem popíjela čaj, jak jinak než Earl Grey. A pak mě to napadlo! Jak by asi takový čaj vypadal jako člověk? xD Dobře, mé myšlenkové pochody jsou trochu zvláštní, ale tomu se nedalo odolat! Po tmě jsem vyhrabala tužku z pod stolu a v batohu našla gumu a dala se do kreslení. Celkově mi to zabralo asi hodinku, jenže ke konci mě to zase a opět přestalo bavit, takže jsem to odflákla no. Navíc neumím kreslit pózy a už vůbec ne nábytek, a můj Grey zrovna seděl za stolem a popíjel čaj, že:-P Takže jak to ze začátku vypadalo dobře, tak to skončilo otřesně. Příště si asi nakreslím lineart na jeden papír, pak ho překreslím ještě na druhý, a když se to nepovede, vždycky budu mít ještě základ. Dala bych vám sem foto, ale fakt je to otřes a navíc je už pozdě a mně se nechce hledat foťák (protože skener překvapivě pořád nejde T_T). Možná příště.

Dnes již končím, chce se mi spinkat a bolí mě záda. A ještě se musím jít umejt, jelikož jsem celá oslizlá od Fanky (pes, boxer, má láska♥) xD

Tak péé♥
(Manžel taky zdraví, hlavně mou milenku xDD)

1 komentář:

  1. Flákale.xD
    Ale to se mi taky stává..:DD
    Ale nebój.:3 Ty jsi král dementůů!♥ :D
    __
    No, tak to je hnusné. Popravit..:/
    Jéj! Ukaž mi ten obrázek! Musí být skvělý!:D
    Čůůs.
    (Tak já ho také zdravím, a děkuji za to, že mne zdraví.:D)

    OdpovědětVymazat