pondělí 22. listopadu 2010

Mééďáá♥

Nazdáreček xD

Asi mi hrabe. Ne, určitě. Z nějakého důvodu jsem dostala chuť vyfotit vám svého mišánka, kterého jsem si koupila minule v Anglii xD Zaujal mě na první pohled. Byl tam asi ve třech velikostech, ale tenhle mi přišel tak nejkvalitnější, protože malý byl moc malý a velký měl divné chlupy xD No, a tak jsem si ho asi po půl hodině uvažování koupila. Fakt nekecám, v tom obchodě jsme byli snad půl hodiny a já jsem běhala od regálu k regálu, protože tam bylo strašně moc zajímavých věcí a já si neuměla vybrat xD

Pěkný, že? Omlouvám se za kvalitu snímku, ale vzhledem k tomu, že je to focené mobilem a ještě mě to napadlo v jedun ráno, tak se není čemu divit xD Při bližším ohledání si lze povšimnout cedulky, která mu ještě stále visí na uchu xD Hlavně, že je tam napsané, že je nutné ji sundat, než ji dáte dítěti xD Kdyby jste ho náhodou někdo chtěli, tak je z Imperial War Museum v Duxfordu xD Což je to nejnamakanější muzeum, ve kterém jsem byla♥ Sedět v té bezva kavárně, dávat si horkou čokoládu s něma♥ a ještě u toho sledovat letadýlka z druhé světové, tomu se skoro nic nevyrovná. Chci tam zase! Až na to, že to bylo vysilující, protože celé muzeum tvoří několik obřích hangárů, které jsou od sebe vzdálené kilometr a tak xDD Fakt, nekecám xD

No, toť vše co jsem chtěla, tak nazdar příště xD

Péé Granzová♥

1 komentář:

  1. Týýbrďo!♥ Ten je úúžasnej! Přijdu tě vykrást!:33
    Já ho chci! Ale nedostanu se tam.:D
    V londýně jsem nebyla, a asi tam nebudu..leda že bych tam jela se školou, hmm.. na to si stejně ještě musím počkat.:D
    Ach, to se máš.xD Někdy se přibalim jako tvé zavazadlo.xDD

    OdpovědětVymazat