neděle 28. listopadu 2010

Kroť se, mladá dámo! xD

Huu 8-) Jsem tady xD A není od 0:30 do 1:30, ha! xD
Právě jsem skončila svou kreslící chvilku a došla jsem k názoru, že mi to jde čím dál míň T_T A pokud nějaký inteližentní člověk tvrdí, že se to dá naučit, tak bych ho chtěla vidět:-P Buď to jde nebo to nejde! Fuck ya! xDD
Dlouho jsem nepsala, což? No jo, no jo. Překvapuje to ještě někoho? Ne? Dobře. Nějaké novinky?

Ve čtvrtek jsem navštívila Polanda xD Jakože Polsko xD V rámci našeho superextramega príma prodžektu jsme se vydali do partnerské školy ve Strumieni, či jak se ta díra jmenovala, a užili jsme si "den plný zábavy". Ironie jako prase. Sraz byl 9,30 před školou. Prý že máme přijít na první hodinu, haha xD Kdo by tam chodil, když se může vyspat? A navíc, když první hodina je ruštinka a ještě k tomu zkouší vrača, kterého máme umět už asi měsíc xD Tak jsme se tam tedy před půl devátou sešly, my děvčata ze 7B8 a rozhodly se, že si ještě zajdeme do pekárny. Odjezd byl stejně v 10 od Albertu, takže času bylo dost. Jakoo xD Náš pan řidič měl asi tak 16 let a táhl nás přes polské vesničky, vůbec jsem se divila, že měli vyasfaltované cesty. Mohla za to uzavírka dálnice či co to bylo za cestu. Nuže, kopcovitá krajina a sezení vzadu v buse udělaly své. Neustále jsme tam poskakovaly a připadaly si jako na horské dráze. Jednou to tak hopslo, že jsme fakt vyletěly do vzduchu a vyjíkly u toho xDDD Hrozná cesta. Ovšem to nejhorší mělo teprv přijít. Ředitelka polského gymplu se hodinu vykecávala o úplných hovadinách (vlastně těžko říct, co to bylo, jelikož jsme ji nikdo nerozuměli) a pak tam přišel nějaký farář a z jeho řeči jsem pochytila něco o nějakém 500 let starém oltáři. A jelikož je Chiru-sama alergická na jakékoli náboženské kecy, které se netýkají její božské osoby, lesního ducha nebo Aizena, úplně to v ní vřelo. Fakt že jo. Myslela jsem, že toho pána nakopu do jeho tučné církevní zadnice a odešlu do jiné dimenze xD Když se všichni vykecali, přišlo na řadu velmi umělecké vystoupení našich polských přátel. Takový trapásek. Nejlepší bylo, jak ta holka vždycky zařvala 'do filmu' a Gába na mě: "Cože, do plynu?" xDDD To už jsem se fakt musela smát xD Chápete, ne? Poláci, do plynu etc. xD Ale to pořád ještě nebyl vrchol dne. Potom nás odvedli nahoru do třídy, učitelé si někde dole obědvali luxusné jídla a my? Dostali jsme oschlou housku a džusíka, který ani nevyšel na všechny. Krom toho bylo na stole asi šest flašek čisté vody a dvě něčeho svítivě zeleného xD Pak přišla paní a přinesla hrnec něčeho, co nazvala borščem xD Byla to krvavě rudá voda, která byla z dálky cítit jako česnekačka a zblízka jako uzená polévka xD K tomu nám přinesla 6 (!! Bylo nás tam tak 30) hrnečků, a 'krutóny', ze kterých jsem se málem poblila (holt rozmazlené děcko). Houstičky plněné něčím neidentifikovatelným to byly. Jo, a nebyly k tomu žádné lžičky xD Našlo se pár odvážlivců, kteří to snědli. Mě mezi nimi nehledejte. Potom přiklusala s tácem plným zákusků. Ou jé, to se slečně líbilo, vrhla jsem se na makový závin a opět snědla jen půlku, protože to bylo nechutné. Nakonec donesla chlebíčky, ke kterým jsme již neměli důvěru, proto jsme si daly s Gejbem a Verunkou jeden do trojice xDD A co bylo dál? Seděli jsme tam dvě hodiny jako pecky, všichni naštvaní, chtěli jsme domů a pořád nic!:-X Když nás pak zavolali, ať jdeme, to jste měli vidět tu rychlost, s jakou jsme byli všichni u dvěří xDD Fakt výlet za všechny prachy xD

Kdyby vás to zajímalo, před chvílí jsem dopapala myšku krupičku♥ Byla moc chutná, ale abych nerušila zbytek spící rodiny, neohřívala jsem si mlíko, takže byla studená xD Ale stejně chutná♥

Co říkáte na snížek? Chiru-sama je v sedmém nebi♥ My máme moc rádi snížka♥ A provokujem tím všechny okolo, jelikož o něm pořád mluvíme a nikdy nepřestaneme xDPořád lepší kecy o sněhu než o mém muži. S tím se krotím xD To si nechávám pro internet. Miluji jej♥ I když na něj občas zapomenu xDD

Yu Suzukei, 26.11.2010 22:42:14: Hmm, já chci aby jsi se mnou chodila..>.<
Yu Suzukei, 22:42:18: Do třídy.:-D

PiitRush*, 22:42:31: Proč jen do třídy?:(:-D
Yu Suzukei, 22:42:51: Protože ty máš manžela, toho by si jistě všiml.:-(
PiitRush*, 22:43:01: Jo aha:-D:-D To mi nedošlo:-D
Yu Suzukei, 22:43:03: Ale jinak bÿch s tebou rozhodně chtěla chodit.^^
PiitRush*, 22:43:11: Třeba by si nevšiml:-D
Yu Suzukei, 22:43:13: Tyvole.:-D Jí nedojde že má manžela?:-D
PiitRush*, 22:43:22: Se stává:-D:-D:D

..že xDDD Naše hovory nemají chyby xD

Eště píseň, než odejdu do věčných lovišť! xD

Hňah xD Já jej prostě miluji♥ Od kdy? Těžko říct, to by zase bylo na jiné vyprávění. Něco ve stylu 'jediní dva muži, se kterými bych podvedla svého manžela' xD Ale s ním přímo to nemá nic společného.. No vlastně.. ..Jen hlas xD Ví někdo, která bije?? xDD Já jo xD Díky, čau, nashle

Péé, říká paní Granzová, hyperaktivní blbec se sklony k životu v bublině xD

1 komentář:

  1. Bezva, je půl třetí ráno, ty mě prostě štveš, v tuhle dobu jsem se klepala pod peřinou strachy před démony.xD
    To je dlouhý článek, mehee.xD
    Kecáš, určitě ti to jde hezky, a tady mi kecáš, protože jsi hodná, abych nezáviděla.:3
    7B8?:D Co to je za třídu?:DD
    Vidíš, mě matka zatáhla do ukrajiny..
    Když jsem jela tím jejich..hmm..autobusem?,
    naprosto se mi otřískala hlava o všechno kolem a já jsem si užila 4 hodiny něčeho, jako těch skákacích sedaček na pouti.xD
    Fuj, náboženství. U nás máme etiku.:DDD
    Jsem si holt vybrala etiku před náboženstvím..
    Hap, kdo je Aizen?
    Né! Jen ho neposílej do té, kde mám já příběh.xD
    Do plynu.xDDD
    Gába je tvá kámoška, že?:3 Někdy ji musíš pozdravovat.:D
    Fuj, fuj, to jste měli ale chutná papání.:D
    Krutóny? Co jsou Krutóny?
    Jeden chléb do trojice, jste jak skromný Ježíš.:D(Víš co nejlepší? Pairing Mojžíše s Ježíšem.:DD)
    Myška krupička.:333 Někdy si jí musím dát.♥
    Taky milujeme sníh! Už ze dneška ráno máme miljon fotek!♥ Akorát jsou použitelné jen některé, foceno bylo za jízdy autem.xD
    "Miluji jej..i když na něj občas zapomenu"xDDD
    Rozhodně! Nejlepší jsou!♥
    Já ne, jen chápu že má úžasný hlas..to má!:D
    Sklony k životu v bublině.:DD
    Jináč, ke komentáři u nás!:
    Velmi děkuji, ovšem nejsem si jista, zda-li je to taková zábava.:D Nejlepší je recenzovat něco, co se vám nelíbí.xD
    Sakura je blbkaa! Hrozná! Fuck ugly sakura! She must die! Leze na mě angličtina.:D
    Jo, Orihime mi už od první chvíle byla nepříjemná, navíc měla MŮJ pórek!*Viděla z B. první 4 díly* Ale má velké kozy.:D

    OdpovědětVymazat