středa 10. listopadu 2010

Šíleně zlá a veselá princezna

Hohohoo, veselé Vánoce podřadní lidé vám přeje Finsko a vaše drahá princezna Granzová xD
Ha! Ano, mám Vánoce o pár desítek dní dříve, ale proč ne. Stejně si ty opravdové neužiju, abych si mohla dopřát tyhle♥ Abyste chápali, o čem to zase melu, tak se pokusím to objasnit. Vaše oujo-sama totiž nejspíše nakonec pojede do Inglenduuuu♥ Ňach! A to to ze začátku vypadalo tak mizerně. Ale nabídly se dvě dobré duše, které její výsost budou doprovázet. No, teda doufám xD ..Ale i tak:) Prostě a jednoduše mám radosti dosti a nemusím se radovat jen z maličkostí. Protože z maličkostí se ani radovat nejde. No, možná to někdo dokáže, ale já, jakožto silně materialistický a sobecký člověk potřebuju k veselosti mega důvody.
Takový důvod se mi naskytl, kromě mého budoucího výletu, ještě v úterý. A řeknu vám, to je jeden z mých nejoblíbenějších důvodů k radosti - hádat se s profesorkou tělocviku. Neustále čekám, kdy mě ta baba konečně setře, ale nějak se jí to nedaří xD Prostě Chiru-sama má vždy dokonalé argumenty. "Jsi rozmazlený fracek" .."Já vím" xD Ňah, div jsem se nezačala smát xD Strašně bych si přála, aby mě jednou dojebala. Nedaří se:(
Všimli jste si, jak jsem se začala titulovat princeznou? xD Já jo=-O. Přišlo to tak najednou, když jsem včera nad večeří filozofovala o tom, že jsem se narodila ve špatnou dobu, na špatném místě. Být to tak 300 let zpátky v nějaké královské rodině, to bych se měla! xD Lidi, já bych byla ten, kdo by přepisoval dějiny. Ale teď? Jsem jen imaginární aku no oujo se silně projevujícími se aizenistickými (bože to bylo divné slovo, pozn. Aizen Sosuke, Bleach) sklony a neuvěřitelnou božskostí Gilbertovou a Bárnyho xDD
A protože už mi zase mírně hrabe, ukončím to, než řeknu něco, co bych nechtěla xD A než ztratím pomyslnou nit ( i když to už se asi stalo, hned na začátku xD)

Loučím se, mí milovaní podřadní lidé♥

1 komentář:

  1. Veselé vánoce!♥ :D
    Hele? Na kolik dní djíždííš?!
    Chjóó! Já taky chci s někým do Anglijé!xD
    Já to dokážu, dokážu se radovat z toho, že mám vedle sebe brambůrky.:D
    Stěry jsou khůl.:D Jsme se pohádala s jednou dívkou ve třídě, né. Tak na sobě měla proužkaté tričko a klobouk. "Máš špatnou barvu pleti." "*divnej výraz*" "Neměla by jsi jako mim mít bílou?" No, odpochodovala hned pryč, ne.:D
    Hmm, jebe mě učitelka.:D Jojo, akorát to má i nevýhody.:D Ano! Přepisovat dějiny bylo vždy mým snem!*.*
    Teď jsi čuper zajímavej člověk.;)
    Tak, zatím ahoj. Já nejsem podřadnááá! Héééé!

    OdpovědětVymazat