sobota 6. března 2010

POZOR SOUTĚŽ♥


Zdravím drazí čtenáři! Tenhle blog sice není o stardollech, ale je to jediné místo, kde můžu vyvěsit svou soutěž, která je pro mě moc důležitá. Asi takhle. Jako každý večer se přihlásím na sd a řeknu si: "Tyjo, čas převléct dollku, už je v jednom a tom samém docela dlouho..". Kouknu do skříně a nic. Ačkoli tam mám plno hadrů, prostě nejsem schopná vybrat si něco originálního, slušivého a neohraného:(. Vykašlu se na to a rozhodnu se, že jdu do vany. Tam jen tak ležím, poslouchám si An Cafe a najednou - nápad! Uspořádám soutěž, ve které mi ostatní holky (i kluci klidně) pošlou, co by na mouo doll navlíkli oni. A pak si říkám: "no jo, ale kdo se dneska zúčastní soutěže, všude je plno kvalitních sd blogů, pořádajících kvalitní soutěže:(". A pak dostanu další nápad! Hlavní cena bude 14 dní superstar! No neberte to 8-)) Ale teď již k pravidlům:


- Zúčastnit se může úplně každý, kdo je registrovaný na stardoll.com

- Mou doll (www.stardoll.com/member/X_Piitra_X) oblečte jak uznáte za vhodné

- Odfotíte dollku - na netu je plno kvalitních návodů, jak fotit v kompu, pro ty co neví jak se to dělá;) Stačí se zeptat strýčka Googleho

- Doll, která nebude mít useknuté žádné ruce, žádné nohy ( nejlíp to uděláte tak, že mi pošlete celou ofocenou obrazovku a já si to ořežu) mi pošlete na e-mail piitrushe@hotmail.com a do předmětu napíšete svou přezdívku na stardoll

- Abysme předešli zmatkům, všem, od kterých obrdžím obrázek napíšu, aby jste věděli, že jsem ho fakt dostala;)


Ceny:

- jelikož nejsem nijak bohatá tak to bude celkem slabé

1. místo : 14 dní superstar ( s výherkýní/výhercem se pak domluvím na způsobu převzetí)

2. místo: pro ss - 20 sd (koupím od vás něco ze starbazaru za 20sd;)), pro ness - dárky v hodnotě 20sd dle valstního výběru

3. místo: pro ss - 10 sd, pro ness - dárky v hodnotě 10 sd dle vlastního výběru

- vítěze určím já, podle toho se mi bude nejvíce líbit

- mimo to tu bude ještě spešl kategorie, ve které budete hlasovat vy!

aby se v této kategorii aspoň trochu předešlo podfukům, hlasovat může každý s účtem na stardoll, s více než 300sp

- hlasovat budete do komentářů, napíšete svou předzdívku !!

- Prosím! ŽÁDNÉ SHÁNĚNÍ HLASŮ - je mi jasné, že to nemůžu úplně uhlídat, ale apeluju na vaše svědomí!!

- v této kategorii bude pouze jedna vítězka, která si odnese jako výhru 20 sd (nebo dárky v té hodnotě)


..Soutěž poběží jen v případě, že se přihlásí 7 a více lidí..!!♥

..V případě nejasností pište do komentů nebo do mého guestbooku na sd:)


..Doba trvání je do 10. března 20:00
UPDATE: Protože nvm, kdy budu mít výplatu, abych si mohla dobít kredit a nvc si musím zaplatit zájezd do Anglie, posunuju závěr na 15. března 2010 20:00


3 komentáře:

  1. chcem sa prihlasit , moj nick na SD je CoolMe01, a chcem sa opytat ci mozem sutazit aj ked mam iba 173 SP? diki

    OdpovědětVymazat
  2. aj ja sa chcem prihlásiť :) takže onedlho ti príde odomňa mail :D

    OdpovědětVymazat
  3. To CoolMe01--> Jasně, že se můžeš přihlásit;) To omezení na sp je pak jen u hlasování:)

    OdpovědětVymazat