středa 17. března 2010

Dočkali jste se! xD

Tamtadáááá..! xD Nejprve bych se chtěla omluvit, že mi to tak trvalo, ale večer jsem si zašla s kámoškama do pizzérky, takže je docela logické, že dřív jsem to stihnout nemohla;). A teď již výsledky na které tak netrpělivě čekáte..!

1. MÍSTO & VÝHRA 14 DNÍ SS

Photobucket
ModelVuitton - ani nevím, co mě na tom tak zaujalo, ale gratuluju!:)

2. MÍSTO & 20SD
Photobucket
VERUNKA0123 - vždycky říkám, že v jednoduchosti je krása, a tenhle model to potvrzuje;)

3. MÍSTO & 10SD
Photobucket
Bella_kn - není to sice moc můj styl, ale je to takové rozkošné a milé:)


..Chci jen říct, že všechny vaše příspěvky byly super, a mé rozhodování bylo těžké a hodně subjektivní, tkže se nezlobte:).. Do hlavy mi nikdo nevidí, ani já se tam občas nevyznám:)

PS.: Výherce kontaktuju v GB nebo poště;)

2 komentáře:

  1. Gratuluji vítězům, nám poraženým čest! :D
    - Nerevanin

    OdpovědětVymazat
  2. xD Ne, opravdu pro mě bylo těžké něco vybrat, takže to je v podstatě náhoda xD Příště už asi takovou soutěž dělat nebudu, když si neumím vybrat T_T A udělám něco jednoduchého xDD

    OdpovědětVymazat