sobota 6. března 2010

Aktuality

Dei (můj 1. manžel) & Wonderweiss (nechápu proč jsou na tom obrázku spolu - asi že jsou oba rozkošní xDD)
Zdravím při sobotním večeru;)
Protože na mě přišla nuda, hodlám sepsat nějaký kratičký článek xD. Začla bych poděkováním všem těm, kteří se zatím přihlásili do mé skromné stardoll soutěže - tedy děkuji^^.. A teď se budu věnovat všemu ostatnímu xDD.. Začnu situací venku. Nevím jak u vás, ale tedy sněží jak prase. Před chvílí jsem byla asi na 10 minut venku a za tu dobu tam napadla úplně extra vrstva sněhu:-X. Jakože vůbec se mi to nelíbí. Hlavně že na Vánoce sníh nebyl:-X. Možná by měli posunout kalendář, aby Vánoce byly třeba až v lednu. Měli bysme je na sněhu a v březnu už by snad bylo pěkně. Teoreticky je sice ještě zima, ale zároveň je březen jarním měsícem, tk fakt nevím xD Odmítám v tom někde chodit a tečka.
Další téma, kterému bych se chtěla věnovat je již tradičně spojené s mým manželem xD. Dneska ale docela nepřímo 8-). Včera jsem si četla nový díl Bleache a namíchlo mě, že na takových 90% zemře Wonderweiss (doufám, že se to tak píše a jestli ne, tk je mi to jedno xD). Ti co to sledují samosebou ví kdo to je, ale pro většinu, co ani neví, že nejde o bělidlo ale o mangu a anime, těm ho představím. Tedy Wonderweiss Margera - to je takové dítě, extrémně silné ( řekla bych, že i silnější, než většina Espadů - dobré skloňování xDD) a naprosto rozkošné. Aizen ( jeden chlápek, co je všechny vede a je nesmírně zlý a zákeřný*IN LOVE*) "zkratoval" všechny jeho základní schopnosti, tzn. jako řeč, vzpomínky, inteligenci xDD etc., aby byl tenhle malý chudáček schopen úspěšně se postavit kapitánu 1. jednotky Yamamotovi - přesněji jeho zanpakutō (což je meč, který má každý shinigami i arrancarové).. No a tohleto dítě je prostě naprosto sladké a teď jde přímo na smrt:-X.. Je mi ho líto, ale vzledem k tomu, že patří k záporákům to asi nevydrží:-X (stejně jako můj manžel:'(().. To je asi tak vše k tomuto tématu, jen snad můžu říct, že jsem napnutá jak kšandy na to, jak to dopadne xD
Dnešní poslední téma se taky týká nepřímo mého manžela, ale toho prvního xD Totiž včera jsem četla taky nový díl Naruta a konečně došlo na střetnutí Sasuke vs. Naruto =-O.. Je to fakt napínavé, hlavně proto, že nechápu, že prostě nemůžou bojovat, ale musí furt kecat. No a tak by mě zajímalo, jak to teda dopadne, zvlášt když byl Naruto na konci takový tajemný xDD. Asi to nevydržím:-X Škoda, že už Sasuke neumřel:( Hajzl:-X Zasloužil by si to za to, co udělal:-X

Tož, to je vše, pro dnešek se loučím a zase někdy P*

Žádné komentáře:

Okomentovat