sobota 27. března 2010

Všední život nad ránem^^

Nazdárek fluffíčci xD
Pt. 1
Všimli jste si, že existují slova, která když si řeknete zní samy o sobě nesmírně roztomile? Asi jo, co.. Ono to má myslim i nějaký odborný jazykový název. Jenže protože nejsem žádný lingvistik ani nic podobného, tak vám neřeknu jaký. Nebudu lhát, učili jsme se to, ale kdo dává ve škole pozor, že.. V mém případě by to spíše bylo něco jako kdo vůbec ve škole je, že.. xD Ne, ale teď jsem nemocná, takže mám důvod zůstávat doma 8-). No ale abych se do toho zase nezapletla. Původní myšlenka byla, že objasním, proč fluffíčci. Fluffík - nezní to pěkně? Když se řekne fluffík, tak si představím malou, bílou a chlupatou kuličku s velkýma očkama. Neptejte se mě, kde na to chodím xD Můj inner world nezná hranic. Občas mi připadá, že mi tam snad straší Hichi (hollow + Ichigo = Hichi ), ale to bude asi jen zdání xD U mě by to bylo něco jako Hyachi a to zní celkem blbě, tak to radši necháme být. Prostě mám v sobě víc takových, jako jsem já xD Blbost.. A už zase odcházím od tématu. Dokončím to tedy. Fakt netuším, kde jsem na toho fluffíčka přišla, ale fakt mi to přijde dostatečně kawaii, abych vás tak mohla oslovovat.

Pt.2
Teď se budu zabývat něčím důležitějším, než jsou fluffíčci. Přejdeme ke Coca Cole xDD Dneska jsem byla v obchodě. Ano, normálně bych ven nešla, protože jsem ještě docela nemocná a šířím bacily všude kudy projdu xD Jenže mi přišly 3 (!!!!) doporučené dopisy a jelikož když tu s němi pošťačka byla, já jsem spala a nechtělo se mi zvedat a jít ji otevřít (navíc jsem opravdu nebyla ve stavu, kdy bych mohla komukoli cizímu otevírat - postačí říct, že jsem se myla naposledy v pondělí večer xDDDD), a mamka nebyla doma, tk si to ta pipina zase odnesla a já pro to večer musela jít na poštu. No, a když už jsem byla v té cestě, zašla jsem si do obchodu. Chtěla jsem si dát bacardi breezer, jenže to tam bohužel neměli, tk jsem se šla poohlédnout po něčem jiném. A pak jsem ji uviděla - mou pravidelnou dávku cukru ( za kterou jsem ve škole schopná utratit i 60 korun xD). Už jsem ji brala z regálu, když tu jsem si všimla, že vedle je ještě jedna. Byla to 2,5 litrová (víte ne, jak jsou ty akce 2+0,5 zdarma). Kouknu na cenu. 2 litry - 36,90 (nedivte se, byla jsem v Hrušce xD) a ta 2,5l stála jen 31,90. Takže.... Jsem si samozřejmě vzala tu větší xD A zajímalo by mě, který debil si koupí tu dvoulitrovku, když je o 4 koruny dražší a je jí o půl litru míň.. Fakt zvláštní xD Chápu, že to celé nedává smysl, ale prostě jsem se jen tak nad tím chtěla zamyslet xD

Pt.3
Dneska vás nepotěším žádným dalším yaoi. Teď už jsem dlouuuuho nic nečetla. Naposledy něco s nějakýma vibrátorama xDD Ovšem to bylo něco. Kdybyste viděli ty klády xD No ale konec, nebudu tady ze sebe dělat perverzáka xD Ale! Mám pro vás žhavé novinky ze světa Bleache a Naruta (aach cítím, jak jste všichni nažhaveni, protože ani nevíte, vo co go xDD). Začněme podle abecedy.
397. kapitola Bleache nám přinesla zajímavý zvrat. Teda ono se nic moc nestalo, nikdo nezvracel ani tak, ale.. Aizen se jako vždy vykecával něco o tom, že o Ichim ví všechno, Ichigo nic nechápal (opravdu, občas to nechápu jak může být tak natvrdlý, stejně jako jeho schopnost použít getsuga tenshô proti každému, a pokaždé s tím zvítězit, ale to už je na jiný článek xD) a blablabla, pořád se kecalo a najednou na konci, kde se vzal, tu se vzal Ichigův otec, o kterém teda Ichi neví, že je shinigami. No, a to je vše, už se těším na 398 kapitolku, ptž to bude mazec. Vsadím se ale, že zas budou celou dobu kecat xDD
A dále: 488. kapitolka Naruta mě z nějakého důvodu naprosto zalila optimismem a po dlouhé době mě Naruto pět začal bavit. P**a Sasuke jim zase zdrhl, Naruto (kterého snad zná i ten, kdo to nesleduje xD) byl plný veselí, všichni na něj byli nasraní, ale taky byli veselí. Těžko říct, co se stalo s Karin, která byla nesená zraněná do Konohy. Pak blabla, zase nějaké kecy (všimli jste si, že pořád všude jen kecají, místo aby šli na věc? Sice nvm na jakou, ale i tak xDD) a Kakashi se měl stát hokagem, a pak buch!, přiběhla Shizune ( úplně jsem zauvažovala, jestli se tak fakt jmenuje, když už tam tak dlouho nebyla a já na ni málem zapoměla xD), celá ubrečená. Už z předchozích stran to vypadalo jako že, Tsunade (která byla 5. hokage) umřela, ale ne, to oni jsou jen nesmírně, vesmírně citliví. Ona se probrala. Juch juch juch! Je mi jasné, že netušíte, o čem to ksakru kecám, ale já jsem to prostě někam potřebovala napsat! xD Mám radost xD

Pt.4
Něco pro vaše uši



Tohle jsou mé holky xD Nevšímejte si jich, trochu jim hrabe xD Hlavně Gába jak se tam vzadu klátí jak blázen xD

The End *,*

PS.: Omlouvám se za chyby, ale mě se fakt nechce to po sobě znova číst xD

2 komentáře: