středa 24. března 2010

Vědci, lékárníci & jiní bílopláštníci xDD

Zdravím! Jistě vás těší, že už jsem tu zase T_T. Tentokrát jsem si na vás našla čas ve své smrti. Ach ano, ta je nekonečná, tkže od teď vás budu otravovat ještě více než předtím a nic, a nikdo mě nezastaví. BUHAHAHAHA xDD
Nyní k tématu. Někdy v "dávné" minulosti jsem se tu rozplývala nad Mavem, mým manželem etc.. A pak, v posledních vteřinách mého ubohého života - přesněji to bylo předevčírem někdy kolem druhé odpoledne, mě to napadlo. Sestavím vám svou vlastní TOP 10 nejvíce sexy vědců, lékarníků a ostatních lidí nosících bílé pláště xD Chtěla jsem to sepsat už na mobilu, ale k sažaljenju (neboli bohužel - pak že ve mně ruština nenechává žádné stopy--), on se chudáček vybil, a já, jak již tradičně, jsem si nebyla schopná dojít pro nabíječku. Takže to zůstalo pouze u nápadu. Nyní jsem ale v plné smrti připravena svou myšlenku realizovat, nuže začněme!

Místo 10.: Kurotsuchi Mayuri



Zde ho máme uličníka! xD Kapitán 12. jednotky Kurotsuchi, se kdysi dávno, před jedním incidentem ( ze kterého je i tento obrázek - nemohla jsem si to odpustit, přece jenom.. xD) pohyboval kolem 2.-3. místa, ale bohužel, pak udělal osudovou chybu a spadl až na dno:'(. Byl to jeden z mých nejoblíbenějších shinigami a nesjpíše i stále bude, i když tamto (hehe a neřeknu vám co xDD) mu nikdy neodpustím. Jeho schopnosti jsou naprosto kouzelné *UNEŠENÁ*, ale nejvíce mě baví samotná jeho persona. On je prostě vtipný, i když nic nedělá xD. No a to by bylo asi tak vše o tomto podivuhodném muži. Takže jste se zase nic nedozvěděli xDD

Místo 9.: Kelv Harris v I'm Not Alone


Haha xD On je Calvin sám o sobě bezva a jeho hudba samosebou také, ale tady. To je prostě extrémně přitažlivé. Docela by mě zajímalo, jak dobře šlo vidět přes ty diamantové brýle, ale to je jeho věc, to jde mimo mě xD. Jinak ta paní v modrém tančí pěkně, že Sandro? xDD (jokerka Šulín, toho si nevšímejte xDD)

Místo 8.: Orochimaru



Ach ano♥ Jeden z těch nejzvrácenějších v mé TOP 10. Z pochopitelnýc důvodů, už je bohužel mrtvý, a jako vždy za to můžeme poděkovat tomu ********** Uchihovi *ZABÍJÍM*. No, každopádně co jsem to vlastně chtěla.. Jo, už vím. Vůbec by mi nevadilo být jeho testovacím objektem, jelikož kdyby se to povedlo, mohly by z toho vzniknout dobré věci xD. Nějak jsem se v tom nerýpala, tkže pokud má nějakou jinou část jména než Orochimaru, tk bohužel, tu vám tady nezveřejním, jelikož jak jsem řekla, nerýpala jsem se v tom, stačí mi to jak vypadá a co dělá xD Toť vše xDD

Místo 7.: Frankie Iero



Za prvé. Toto je poprvé a naposledy, co tento mladý muž figuruje na některém z mých žebříčků. V dalších řádcích se dozvíte proč. ... Určitě si říkáte, co má proboha Frankie společného s šílenými vědci a blabla ( nebo taky kdo ta sakra vůbec je?! xD). Důvod je prostý. Možná někteří z vás znají I'm Not Okay (I Promise). A ti z vás kteří tuto píseň znají, už jistě viděli také v2 tohoto videoklipu - to je ta školní xD. No a pokud ano, tak si jistě vzpomenete, jak si Frank nasadil ty skvělé brýle a v laboratoři si namixoval ten nápoj. No a to je celý důvod toho, proč se umístil. Většina z vás ale tenhle klip nikdy neviděla. Chtěla jsem ho sem dát. Bohužel, nebyl k nalezení v ucházející kvalitě etc.. Pak jsem sem chtěla dát foto z toho klipu. Jenže to jsem taky nenalezla. Byla tu ještě možnost, vyfotit přímo obrazovku v průběhu písničky, jenže jak už jsem řekla, nenašla jsem ji v ucházející kvalitě. Takže tady ho máte v civilu xD Konec, zvonec, poprvé a naposledy! xD

Místo 6.: Urahara Kisuke



Kisuke♥ Odtud už můj žebřík začíná být pěkně těsný xD A to že skončil na 6. je jen výsledek mé stávající nálady. Mohl být klidně více vepředu. Další z mých extrémně oblíbených Bleach charakterů (stejně jako Mayuri). Tento muž, který nyní vlastní malý obchod v Karakura town (sorry, moc jsem to nepochopila, ptž jsem v tom obchodě nikdy neviděla nikoho jiného než zraněné shinigami a příživníka Renjiho xD), byl kdysi dávno kapitánem 12. jednotky stejně jako nyní Kurotsuchi. Vlastně se docela znají, takže není divu, že Urahara je stejně jako Mayuri vtipný už jen svou existencí - ale je to taková jiná vtipnost xD. A to jsou asi důvody, proč skončil 6. :)

Místo 5.: Dr. House



Heh, asi netřeba představovat. A jistě kažý chápe mé důvody, proč je House v mém žebři xD Koho by nezaujal, že.. xD Je mým snem být jako on. Ale nemusím být doktor, to ne, já chci být spíše jaderným fyzikem - něco jako Homer Simpson xDD

Místo 4.: Maverie

Photobucket

Nenacházím slova. Prostě toto je velká úchylka. Jelikož už jsem se o něm rozepisovala několik článků před, nevím, co nového bych o něm mohla říct♥ Ty jeho očka, a vlasy, a všechnoo♥

Místo 3.: Doktor Dutošvarc xD


Doofenshmirtz Pictures, Images and Photos
Dutošvarcova korporacéééé xD Ach ano, není divu, že se tento okouzlující člověk dostal až na 3. místo. To je totiž nejvyšší ocenění, kterého může obyčejný "smrtelník" dosáhnout xD Kdo by nemiloval jeho skvělé vynálezy etc, etc.. Samosebou milujeme taky Perryho, ale ten sem bohužel nepatří, tkže bye bye*

A nyní, místa, na které nemá šanci dosáhnout obyčejný smrtelník, osoba průměrných, či klidně nadprůměrných kvalit, protože zde se skrývají naprosté poklady celé TOP 10....

Místo 1.-2.: Já & zase já ve svém plášti and my darling Szayel Aporro Granz

Szayel _orange smile_ Pictures, Images and Photos

Bohužel, své foto ve svém sexy a špinavém plášti nemám, tkže tu máte jen mého manžela xD
Kdo jiný se taky mohl umístit na prvním místě, že T_T. Já jsem vám říkala, že na tohle umístění nemá nikdo obyčejný xD Což teda já i on rozhodně splňujeme xDDD Není pro mě nic více vzrušujícího, než ten pocit, kdy si před laborkama z chemie oblíknu plášt. Za prvé, vypadám chytřeji než obvykle a za druhé, je to prostě samo o sobě velice mmmm♥ Vlastně v tuto chvíli ten plášt nemám ve škole, ale někde tady doma, tkže už vím, v čem budu zítra chodit xDD (Nebo že by ještě teď 8-)..?) No a odpověd na to, proč je se mnou na prvním místě on, je snad jasná - je to přece můj manžel proboha:-X ..!! Chtěla jsem sem dát jeho svléknuté foto, ale to by mohlo být pobuřující (sice je jen do půl těla, ale co xD) a navíc je můj, takže velký žlutý banán xDD (Ne že má, ale pro vás xD, no to je jedno xDD)



The end♥

Zase se tu příště setkáme u nějaké TOP X někoho xD Prozatím Péé a pěknou noc přeji xD

Žádné komentáře:

Okomentovat