úterý 9. března 2010

Zdravím drazí přátelé..!


Za prvé bych chtěla říct, že v mé mega soutěži (xDDD) už je vás myslím přes deset;) Pak bych se chtěla omluvit, že mi není nějak dvakrát do skoku, takže potvrzující maily pro vás, které jste svůj výtvor poslaly po 5.3. se mi ještě nějak nechtělo napsat, dokonce, ač se velice omlouvám, jsem si tyhlety maily ještě ani pořádně neprohlídla xD.. Cítím se nějak unaveně a dál bych to nechtěla komentovat:'( Štve mě škola a tak dále, však to znáte;)

PS.: Jak to tak vypadá, zůstala jsem na tomhle blogu sama, neboť můj zbytek je asi líný psát xD Tudíž čekejte více úchylných článků o mé imaginární rodince a další zbytečné věci xD Zatím P*


PPS.: Tím obrázkem jsem původně chtěla vyjádřit svůj aktuální stav, ale bohužel, Chiru-chan nebyla schopná zaujmout dostačující a za vše mluvící pózu (jako by za to mohla xDD), tkže tady máte jeden dementní xicht xD

Žádné komentáře:

Okomentovat