středa 3. března 2010

Všední dny xD

Už v pondělí jsem se chystala, že Vám popíšu můj extra nezajímavý den, jenže bohužel jsem byla tak vyčerpaná, že jsem to prostě nezvládla. A proto bych to teď chtěla napravit a popsat své 3 nudné dny tohoto týdne (Wohoo, už vidím, jak jste všichni nažhavení). Nuže, začínám:

Pondělí:
Ráno jsem vstala a cítila se plná energie (zajímavá první věta xDD). Proč je to tak zajímavé? Hm, asi proto, že spát jsem šla kolem půl páté ráno a vstávala jsem o půl sedmé. Řekla jsem si pár sprostých slov, protože jsem věděla, že tohle nedám a vydala se do školy. První hodina v poho, druhá ještě taktéž, ale v matice už jsem začla usínat. Což se teda normálně neděje, jelikož spím jen ve fyzice xD. Pak jsme měli laborky z chemie. Ty miluju a to z jednoho důvodu. Úplně mě přitahuje nosit na sobě ten bílý plášt♥. Člověk si připadá chytřejší a navíc je to dle mého názoru nesmírně sexy oblek - teda ne na mě, ani na nikom jiném ze třídy, ale prostě je to úplně pěkné no xD. Normálně jsme v laboratoři, ale ne, v pondělí jsme museli sedět v poslouchárně a dívat se na nějaký dementní 100 let starý film o radioaktivitě:-X. Seděla jsem tam, nestihala si dělat poznámky a celou dobu uvažovala nad tím, proč se televize jmenuje Akai xDD. Jo, a vlastně jsem zapoměla na to, že jsem si někdy v druhé hodině uvědomila, že nvm, kdo byl sedmý espada, a protože jsem měla bloklý net na mobilu, tk jsem se nemohla kouknout a byla jsem z toho řádně deprimovaná:-X. Jediná věc, kterou mi dal ten velmi zábavný a poučný film o radioaktivitě byla ta, že jsem zjistila, že chci být jaderný fyzik, ale nechci být fyzik, a tak budu jen jaderný xDD Takže od pondělí tady máme Granz Yachi-san, jaderná.. xD Po škole jsem šla do práce, tam byla nuda - neměla jsem co dělat a ani s kým pokecat. Večer jsem přišla domů, udělala pár věcí, poseděla chvíli u kompu a vyčerpáním padla.
Úterý:
Sorry, ale to si nepamatuju, mám špatnou krátkodobou pamět, tkže úterý Vám budu moct napsat nejdříve ve čtvrtek xDD
Středa:
Dopoledne extrémně vyčerpávající škola - jako vždy. Byla jsem zkoušená z ruštiny, stejně jako Gába na gaspažu Maškovou xDD. Velice zábavná reprodukce o tom, jak měl do Moskvy přijet pan Pavelka a paní Mašková mu měla zarezervovat pokoj v hotelu a vyzvednout ho na letišti. Jenže bohužel, měla konferenci, tkže na letiště nemohla. A tak poslala svou dceru Zuzanu aby ho šla čekat ona. Jenže k sažaljenju, gaspadina Pavjelky v aerapartě něbylo. Takže tak xD. Protože pan Pavelka ztratil své zavazadla a jak to dopadlo, to nikdo neví. Nebo aspoň já ne xDDD Odpoledne jsem jela do Bohumína. Omg, to je zadnice světa. Připadala jsem si jako na Velké Moravě nebo spíše v Sámově říši xDD. Prosím, už nikdy.... Večer jsem přišla, s nápadem, že Vám představím mou rodinu, jenže bohužel, jeden z mých manželů (mimochodem oba dva jsou už mrtví xD) je nejspíše pro svět velmi nezajímavý, proto jsem nikde nenašla vhodný obraz, který by ho vystihl xD. Takže o mé rodině se nic nového nedovíte. Vlastně něco jo! Mám bratra, je to moc sexy lžíce♥. A stejně jako moji dva manželé je po smrti. Kdoví, proč si pořád vybírám na špatné straně:(..

..Tady končí mé povídání, protože to stejně nikdo z Vás nečetl, protože tu nikdo nechodí a navíc se mi stále nenavrátila má osobní múza, tkže to postrádá všechno, co by to postrádat nemělo xDD

Žádné komentáře:

Okomentovat